Sayfalar

8 Temmuz 2012 Pazar

Aydogdu'dan NTVSPOR'A Açıklmalar


NTVSpor.net'e açıklamalarda bulunan Selahattin Aydoğdu, yaşanan zorlu sürecin öncesinde ve sonrasında en büyük desteği hemşerisi olan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim'den gördüğünü söyledi.
İlk olarak Adana Demirspor'un 2. ligde mücadele ederken, Ocak ayındaki kongrede aday olmaya karar verdiğini söyleyen Selahattin Aydoğdu, "Çünkü takım kötü gidiyordu. Bunun yanında Adana basınında sürekli takımına sahip çıkacak, aday olmak isteyen birileri var mı tarzında haberler çıkıyordu. Bende bunu görünce eğer mevcut yönetimde bırakacak adayım dedim. Ben adaylığımı açıkladıktan sonra mevcut yönetim açıklama yaptı. Ve yönetimden çekilmeyeceklerini bu süreci devam ettireceklerini söylediler. Bende öyle olunca Adana Demirspor'un yararı doğrultusunda aday olmadım. Daha sonra takım Bank Asya 1. Lig'e çıktı ve geçtiğimiz günlerde yapılan olağan genel kurulda yeniden aday oldum" dedi.
"TÜZÜĞE AYKIRI İŞLER YAPILDI"
Bank Asya 1. Lig'in zorlu bir lig olduğunu belirtten Aydoğdu, "Bank Asya 1. Lig'de mücadele etmek 2. lige benzemez. Ciddi sponsorlarınız, iyi bir planlamanız, kliteli teknik heyet ve futbolcularınızın olması gerekiyor. En önemlisi borcunuz olmamalı. Şu anda Adana Demirspor 10 trilyona yakın bir borcu söz konusu. İşte tam bu durumda ben ve yönetimim yapılması gereken neyse onları yapmaya gelecektik. Demirspor'un borcunu bulduğum sponsorlarla bitirecektim. Bu takımı borçsuz hale getirecekim. Ama bunların yapılmasını istemeyen bazı çevreler kulübe 146 tane yeni üye kaydetmişler. Yapılan bu işlem tüzüğe aykırı bir uygulama. Ben ve ekibin buna itiraz ettik ve divan başkanlığı genel kurulu bir hafta ertelemek zorunda kaldı. İlk olarak baktım durum olacak gibi değil oratada bir yanlışlık var adaylığımı devam ettirirsem de Adana Demirspor zarar görecek. Ben de kararımı verdim adaylıktan çekildiğimi kamuoyu ile paylaştım" diye konuştu."FATİH TERİM'DEN FİKİR ALACAKTIK"
Aydoğdu, "Ben bu yola Fatih Terim'in desteğini alarak yola çıktım. Fatih hocamızdan fikir alacaktık danışacaktık neler yapabiliriz neler yapamayız bunları hocamıza sorup o doğrultuda hareket edecektik. Kadromuzu Fatih hocanın engin bilgilerine dayanarak oluşturacaktık. Sayın Terim, Adana Demispor için ne yapılması gerekiryorsa onu yapmaya hazırdı. Kendisi Adana ve Adana Demirspor'u çok seviyor. En önemlisi de Adana Demirspor'un şampiyonluğunda büyük katkısı olan Ercan Albay ile yola devam edecektim. Bu takım Ercan hocanın hakkı 8 yıl sonra bu taraftar onun sayesinde Bank Asya 1. Lig'i gördü" dedi.
"MEHMET BATTAL'I VE BİRÇOK ÖNEMLİ İSMİ ..."
"Kadromuzu Süper Lig'de oynuyan oyuncalardan oluşturacaktık" diyen Selahattin Aydoğdu,"Diğer liglerden sadece gelecek vaat eden gençleri takımımıza katacaktık. Bizim her oyuncuyu kadromuza katacak gücümüz vardı. Değerli insanlar gelip bu takımın formasını giyecekti. İsimlerini söylemek istemiyorum ama çok önemli oyunculardan söz almıştık. Mehmet Battal'ı Adana Demirspor'da görmeyi çok istiyordum. Mehmet'i gidip Fatih hocamızdan isteyecektik. Alacağımız oyuncular Adana Demispor'a yakışan karakterde olacaktı. Bunun yanında Süper Lig'den birçok teknik direktörden başkandan destek gördük. Onlarda Adana Demirspor için ne gerekiyorsa yapmaya hazırlardı" şeklinde konuştu.
"ADANA DEMİRSPOR KÜÇÜK OLSUN BİZİM OLSUN DEDİLER"
Aydoğdu, "Adana Demirspor artık kapı kapı dolaşmamalı. Biz bunu engellemek için kaynak oluşturacaktık. Kendi ayaklarımızın üzerinde duracaktık. Sürekli belediyeden ve kombiden para gelmesine rağmen hala borç var. Başkanlığa seçildiğim ilk gün temlikleri inceletecektim. Çünkü şuanda koyulan temliklerin hiçbirine ben inanmıyorum. Belediyen gelen 6.5 trilyon para nerede acaba sormak lazım. Adana Demirspor'da yaşananları en iyi Demirspor taraftarı bilir. İnsanlar küçük olsun ama bizim olsun anlayışı içindeler. Artık bunları bıraksınlar benden daha iyi proje ile gelen varsa ben o kişiye yardımcı olurum. Ben bulduğum sponsorlarla temlik koymayacaktım. Ama engellendim. İnsan Adana'ya sahip çıkana engel olamamalı" ifadelerini kullandı.
"BU YÖNETİM BAŞARILI OLMAZSA HESAP SORARIM"
Adana Demirspor'un her zaman yanında olduğunu ifade eden Aydoğdu, "Bne bu takımı sahipsiz bırakmam. Mevcut yönetim devam ederse eder etmezse de biz Demirspor'a destek olmaya her zaman hazırız. Yıllarca bazıların yaptıkları ortada. Bizede şans verseler ne olcaktık. Yapamazsam zaten bırakır giderdim. Koltuktan güç almayacaktım koltuğa güç verecektim. Yaşanan bu olaylardan sonra ben asla ve asla küsmedim. Aksine daha çok hırslandım diyebilirim. İşlerin daha çok takipçisi olacam, daha çok maçlara gidecem. İnşallah bu yönetim başarılı olur ama olmazlarsada bunun hesabı soracam bundan kimsenin şüphesi olmasın. Şu an bu yönetime kimse güvenmiyor oyuncusundan taraftarına kadar. Kimse Adana Demirspor'u kendi çiftliği gibi kullanmasın" diyerek sözlerini tamamladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder