Sayfalar

1 Ocak 2013 Salı

2012: BLOGUM VE BEN


Blogu kurarken bile bu kadar bu kadar uzun sürdürebilecegimi düşünmemiştim...
2009'da Üniversite 2. sınıfta blogu kurmaya karar vermiştim...
İlk başlarda fazla yazma fırsatı bulamadım..
Gün geçtikçe de yazma iştahım dahada arttı..
Bu sene Yazdıgım yazı sayısı 2011'e göre 2 kat artış gösterdi..
Aslada çok kişi okusun diye birşeyler yazmadım...
Amacım sadece Adana Demirsporum'u yazmaktı...
Arasıra altligleri arasıra Avrupayı haddimiz olmadan yazmaya çalıştık...
Bu konularda benden kat kat üstün insanlar var o yuüzden haddim olmadan diyorum..
Her zaman Adana Demirspor'un sesini internet üzerinden daha fazla kişiye duyurmaya çalıştım..
Bu mevzu bundan sonrada böyle olmaya devam edecek...
Herkese iyi ve saglıklı yıllar...
Aylara göre Görüntülenme sayılarını da yazmak istedim..
Başkaları için küçük olabilir ama benim için büyük rakamlar...d

ARALIK...7684
KASIM.....7805
EKİM........8410
EYLÜL......5697
AĞUSTOS..4300
TEMMUZ...4745
HAZİRAN...4057
MAYIS......7038
NİSAN.......1960
MART........3336
ŞUBAT.......2562
OCAK........3014

Ayrıca Ankara Tayfası (www.adanademirspor.net ) , İstanbul Tayfası (tebevolimo.blogspot.com )
ve Soylu Kavgam (soylu-kavgam.blogspot.com ) En çok trafik kaynağı aldıgım siteler olmasını da yazmazsam olmaz..TEŞEKÜRLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder