Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

YUSUF AKYEL RÖPORTAJI

Transferde Süper Lig takımlarının gözdesi olan Yusuf Akyel ile Radyospor ve Ajansspor yazarı Pelin Koç keyfili bir röportaj gerçekleştirdi.
Bu sezonun genel değerlendirmesini dinleyelim senden. Konya Şeker’den Anadolu Selçuklu oluşuna neler yaşadınız? Senin üzerinde nasıl bir etkisi oldu?

     Öncelikle Konya Şeker çok büyük bir markaydı, bizden sponsporluğunu çekince Anadolu Selçuklu olarak yola devam ettik ve birçok iyi oyuncu takımdan ayrıldı. Konya Şeker’den kalan 4-5 oyuncu vardık ve artık bütün yük bizim omuzlarımızdaydı. Böyle olunca daha fazla sorumluluk almamız gerekiyordu, ben de bunun bilincinde başladım sezona. Daha çok sorumluluk aldım ve bu sorumluluk beni kendime getirdi. Takım adına iyi bir sezon olmasa da kendi futbolum adına çok iyi bir sezon geçirdiğime inanıyorum. Bu yıl futbolculuğumun ve yeteneklerimin üzerine fazlasını koydum.

     Takımın öncelikli hedefi kümede kalmaktı ama ilk 8 hafta çok iyi bir çıkış yakaladık ve hedefi yükselttik. Daha sonra planladığımız gibi yürümedi işler, düşüş başladı. Dalgalı bir sezon yaşadık işin açıkçası.

DEVAMINI BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ...

http://www.transfermerkez.com/2013/06/roportaj-yusuf-akyel.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder