Sayfalar

1 Ekim 2013 Salı

Mehmet Gökoğlu ve Mustafa Tuncel : BAŞARISIZSINIZ


Muhteşem ikili : Mehmet Gökoğlu ve Mustafa Tuncel
Şuanda derin bir sessizlik içerisindesiniz...Bizler yapacağınız manevralara hazırız...Bekliyoruz...
An itibariyle Görünen köy klavuz istemiyor..Açık ve net bir şekilde başarısızsınız...
Getirilen hoca yapılan transferler , yönetimi devralırken verdiğiniz vaadler havada kaldı..
Takım ilerleyen haftalarda düzelir diyelim (buna hiç inancım yok)..
Kalıcı gelir demek istemiyorum , bizim takımda bunun söylenmesi bile benim için küfür niteliği taşır..
Altyapıya önem verilecek gibi içi boş olan başka bir vaad daha vardı..
Altyapıyla ilgili ne yapabilirsiniz ya da ne yaptınız ki şimdiye kadar , buna bundan önceki görev sürelerinizde dahil..
Bir futbol okulumu , yada altyapı tesisi mi vs. vs. vs...
Bunların hiç birisi olmadı , herhangi bir girişimde yok zaten..
Kurumsallaşma lafını da çok kullanmışlardı resimdeki ikili , oyuncu izleme , sağlık veya performans-Analizi (bunlar benim aklıma gelen küçük fikirler)  ile alakalı herhangi bir yapılanmanız var mı....
Cevap belli...YOK
Ne demek sizin için kurumsallaşma orasını da merak ediyorum aslında...
Bir tane lisanslı ürünümüz yokken , stad etrafında forma atkı satan esnaf varken , ve sizler buna müdahele etmezken , zaten edip orjinal ürün alın da diyemezsiniz farkındayız...
Ama kameralar karşısında kurumsallaşma , altyapı , borçlar konusunda çok güzel konuşmalar yapıyorsunuz..
Sizleri takdir ediyorum , bunu kimse beceremez , yıllardır tekrarlanan fakat gerçekleşmeyen vaadler , herkeste bunları olacakmış gibi yazıyor ya hani onu da ayrı seviyorum...
Her şeyi geçtim de sezonun ilk yarısı bitmek üzere ve Adana Demirspor taraftarlarının hala yeni sezon forması yok...Bu bile başlı başına bir başarısızlıktır..
Umbro firmasıyla geçen yıldan devam eden anlaşma bu sene bozuldu..Kendi hallerinde Adidas firmasıyla anlaştılar..Sadece anlaştılar işte futbolcuların üzerinde forma var başka da kimsede yok...
Unutmadan taraftara formasını veren futbolcuya da PARA ceza kesiyordunuz değil mi...
SİZİ ANLIYORUZ..HEMDE ÇOK İYİ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder