Sayfalar

10 Kasım 2015 Salı

SEDAT SÖZLÜ : HERKES AYAĞINI DENK ALACAK

Adana Demirspor başkanı Sedat Sözlü önemli açıklamalar yaptı ve oyunculardan,hocaya,borçlardan taraftar konularına değindi.
”Lisans çıkaramayacak duruma gelebilirdik”
Eski Borçlardan dolayı kulübümüz büyük sıkıntılar yaşıyor. Bunlardan bahsederken kimseyi suçlamıyorum. Fakat halkı da bilgilendirmek zorundayız.Sezon başında beri tek ilkemiz şeffaf yönetim anlayışlıdır.Cuma günü Alles’in borcunu ödemeseydik ara transferde lisans çıkarmayacaktık. Mücadele etmek hiçte kolay değil.Takımızın ligdeki konumu bu olmamalıydı.Borçların bir anda yığılması bizleri biraz zor durumda bıraktı. Selahattin Aydoğdu’nu  aramadım.Gerekte duymadım. Arasam ne olacak ki ? Geçenlerde icra gelmiş.Alın götürüm dedim memurlara. Ne yapayım yani… 
 ”Herkes ayağını denk alacak”
Oyuncularımıza çok kızgınım. Adanaspor ve Göztepe maçları çok iyisin.Giresun maçında sahada nasıl bir mücadele var herkes gördü.Rakibi alsa küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın.İç sahada rakibimizi yenmemiz gerekirken ben oyuncularımı anlayamıyorum. Giresun maçına hiç konsantre olmamışlar. Mağlubiyetten dolayı oyuncularıma gerçekten çok ama çok kırgınım.Başta futbolcular olmaz üzere herkes ayağını denk alacak.iyi niyetimizin kötüye kullanıldığını görürsek bunu asla affetmeyiz.Oyuncularımız nerede oynadığının farkında olacak.Benim babam Bay- pas ameliyatı geçirirken ben bu durumda oyuncularımızı nasıl memnun ederimin peşindeyim.Hocamla görüştüm ve sıkıntı neyse önlem alınması gerektiğini belirttim.Ama Giresun mağlubiyeti çok zoruma gitti.Oyuncularımıza sadece bir maaş borcumuz var onun dışında alacakları yok.
Son günlerde borçlar ve hacizler çoğaldı..Borçları ödüyoruz ve devam edeceğiz.Borçları ödersek takım başarıyı yakalasa daha çok sevineceğim.Yeni bir takımız ve başarıyı yakalamak zaman lazım.Bazı yerlerde hata yaptık buda bir gerçek.Mazerete sığınmak istemiyorum.Hakemler çok ucuz penaltı veriyor ama yenemiyorsak yenilmememiz lazım.Bizim onlara yapacağımızı onlar bize yaptı.
(ahaport)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder