Sayfalar

26 Ocak 2016 Salı

FANATİK GAZETESİ : POTE RÖPORTAJI



Adana Demirspor, Süper Lig'e koşuyor, takımı taraftarların 'Padişah' lakabını taktığı golcü Mickael Pote sırtlıyor. FANATİK'in kendisi için hazırladığı kostümle poz veren Beninli yıldız, rakiplere de korku salıyor!

Sezon başında Adana Demirspor’a imza attı. Çıktığı 19 karşılaşmada 13 kez fileleri havalandırdı, 3 asist yaptı. Lacivert-Mavili taraftarların adeta sevgilisi oldu. 30 yaşındaki oyuncu bu müthiş performansıyla PTT 1. Lig’de krallığa yerleşip damga vururken kendisini Süper Ligtakımlarının transfer listesinde buldu. 

Taraftarların ‘PTT 1. Lig’in Padişah’ı’ dediği Şimşekler’in 30 yaşındaki golcüsü Mickael Pote ise FANATİK için Sultan kostümü giydi, hem rakiplere hem de camiaya iddialı mesajlar gönderdi. Adana’ya geliş süreciyle ilgili söze başlayan Pote, şunları söyledi: 

‘Demir’i seçtim çünkü...’ 
“Birkaç farklı Türk takımı benimle ilgileniyordu. Adana Demirspor da bunların içindeydi. Görüşmelerimiz sonucunda burayı seçtim. Tercihimde Adana Demirspor’un şampiyonluk hedefi ile kurulmuş olması ve böyle bir projenin içinde yer almak etkili oldu.”

‘Makhtar’a yapılan yanlış’

Şanlıurfaspor’un devre arasında kadrosuna kattığı Makhtar Thioune’nin yaşıyla ilgili yapılan yorumlardan rahatsızlık duyduğunu dile getiren Demirspor’un başarılı golcüsü, “Bence bu tarz şeylerle değil futbolun saha kısmı ile ilgilenilmeli. Kendisine yeni takımında başarılar dilerim” ifadelerini kullandı. 

‘Süper Lig’de Fenerbahçe’

“Süper Lig’i yakından takip etmeye çalışıyorum. Çok iyi bir yarış var. Benim fikrim Fenerbahçe’nin şampiyon olacağı yönünde.  PTT için ise biz... Benim en öncelikli yegane hedefim takımımın bu sene Süper Lig’e çıkması ve Süper lig hasretimize son vermemiz.”

‘Burayı herkes ister’

“Sonradan müslüman oldum. Buranın çoğunluğunun müslümanv olduğunu biliyordum. Dolayısıyla bu da benim buraya gelmemdeki en önemli etkenlerden birisidir. Takımı çok bilmiyordum açıkçası ama gelmeden önce elbette biraz araştırma yaptım. Böylece taraftarıyla, şehriyle çok büyük bir camia olduğunu öğrendim. Böyle bir takımda oynamak herkesin  isteyeceği birşeydir, çünkü futbol temaşa oyunudur.”

‘Yıldızlarla oynamalıyım’
“Süper Lig’de Van Persie, Gomez, Eto’o gibi çok üst düzey forvetler oynuyor. İnşallah hayırlısıyla lige çıkıp ben de bu fırsatları bulurum. Elbette bu tarz deneyimli yıldızlara karşı oynamak herkesin isteyeceği birşeydir. Bunu çok istiyorum. Ancak önce şampiyon olmamız lazım.”

‘Sadece hedefi istiyorum’


“Evet bu dönemde teklifler aldım ama bu tarz konular ile ilgilenen kişi benim menacerimdir. Şu anda Adana Demirspor forması giyiyorum ve burada mutluyum. Süper Lig’e çıkmak için büyük bir potansiyele sahibiz ve ben bunu başarabileceğimize inanıyorum. Allah’ın da izniyle başaracağız.”

‘Böyle taraftar yok’

“Adana Demirspor taraftarı için aslında söylenecek çok şey var. Gerçekten çok ateşliler ve onların takımımıza verdiği destek sahada bize olumlu yansıyor. İyi günde ve kötü günde bizi yalnız bırakmıyorlar.”

http://www.fanatik.com.tr/2016/01/26/super-lige-sultan-geliyor-642966Ömer Necati Albayrak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder