Sayfalar

26 Aralık 2017 Salı

MEHMET GÖKOĞLU : HEY ADANA MALİ SIKINTIMIZ VAR

· ''Yönetime gelmemizdeki amaç Adana Demirspor bayragı ileri götürmekti.
· Geçen seneki kadrodan hiç bir oyuncuyu kadroda tutmadık değisime gittik.
· Camianın büyüklügünü bilen oyunculari takima kazandirdik.
· Lige çok iyi basladik, çok güzel tepkiler aldik, camiadaki herkes mutluydu.
· Ama ne yazik ki isler bir anda tersine döndü, teknik direktoru gonderdik.
· Sorunlar olustu, futbolcular arasında mi ? hakemler yüzünden mi bilemiyoruz.
· 2,5 ay sonra gelen galibiyet hepimizi mutlu etti.Ankaragücü maçı son yıllarda izledigim en güzel maçlardan biriydi.Bunda taraftarında etkisi çok büyüktü.
· 28,5 milyon borçla göreve geldik.ilk etapta transfer tahtası için 5,5 milyonluk borcu ödedik, tahtayı açtirdik.
· Ocak ayında transfer yapacagiz, transfer tahtasini yine açtirmamiz lazim.Yonetim kurulumuz ile birlikte Valimizle gotüstük.Destek sozü aldik.
· Huseyin Sozlü ile gorustuk.Transfer tahtasinin açilmasi için 5,25 milyonluk bir paraya ihtiyacimiz var.Belediye ve Valilikten gelen destekle bu parayi odeyecegiz.
· imam Gazali :Başkanimiz 9 milyon bizde Yonetim olarak 6 milyon toplamda ise 15 milyonluk bir destek verdik.Disaridan çok az destek aldik.
· imam Gazali : 5,25 milyonluk borç gecen yilki futbolculara olan borçlardan geliyor.
· Sizler iyi niyetlisiniz saolun.Herseyi Demirspor için soruyorsunuz saolun.Sordugunuz sorulari biz bunlari açiklarkende, kimselere de saldirmayin, saldiri olarakta kullanmayin.Ben size demiyorum.Bazi 3-5 tane sosyal medya taraftari var, onlara söylüyorum.Bunu da kendilerine silah kabul etmeyin, eger bunlari bizlere başkanına yonetimine saygisizlik olarak degerlendireceklerdir.Onlar Demirspora ihanet icerisinde olan adamlardir.Birlik ve beraberlik icerisinde bu takimi goturmek istiyoruz.
· Aklı eveller, onlar kendilerine bir çeki düzen versinler.Ankaragücü macında 89. dakikada hakeme birşeyler demek için asagiya iniyorum.Kapalı b'den bana istifa diye bagiriyorlar.Sonuçta noldu arkadaslar sahadaki 11 aslan ve 21 tane yöneticinin yüzünü allah ak çıkardı.Allah dogrudan yana.

· Biraz kendinize gelin.Rakamları duydunuz biraz önce,hem yönetici para verecek hemde adamlara destek vermeyeceksin, bize destek vermeyin,bize gülmeyin bile ama sakin olun hakaret etmeyin, saygılı  olun,onlar kendilerini biliyor. ONLAR DEMİRSPOR'UN İHANETÇİLERİ, DEMİRSPOR'A İHANET EDEN İNSANLAR
Gözyaslarini sadece ben de degil, 2,5 aydır bu stresi yaşayan herkes ağladı.Buna hiç kimse dayanamaz.Ama biz sabrettik.Engellemeler oldu.Hakemlerin yanliş kararlari da oldu.Her zaman destek veren taraftarlarimiz da oldu,küfür etmediler destek verdiler, vermeyenlerde oldu.Ama Allah son dakikada golü atmamımızı sagladi.
· Kesinlikle transfer yapacagiz.Bugün takim 20 puanda çok sükür, transfer yapamazsakta bu takimla küme düser miyiz??*(muhabirlere soruyor-muhabir:evet düseriz.MG:yani bu takim 15-16 puan.....biz kotu takim de değiliz)
· Toplamda 11 penalti çalindi.Bu hangi sezon gorülmüstur.Biz iki penalti atabildik.Hakemlerde sikinti var.Kurallar mi de değisti.Haberimiz yok??
· Buradan basbas bagiriyorum.Mali sikintimiz var HEY ADANA ! sadece sayin Vali ,sadece Belediye baskanı degil, Demirspor takiminin büyük sikintilari var.Bu yönetim bazi sikintilari çözdü.Bu yönetiminde bir siniri var
· Bugüne kadar cebinden harcayarak gelmis en iyi yonetim bu yonetimdir.Hatamiz yok mu vardir.
· Bazi süper zekalilar var.''Paran yoksa niye geldin diyor.eee sen gel o zaman.sen gel yönet.
· 3 lira 5 lira vermekle, tabi herkes icin bunu sakin düsünmeyin.O 3-5 Kisi var, sahaya geliyor stada geliyor, göko ?luna küfrediyor, yönetimine küfrediyor, futbolcuya küfrediyor.SEN GEL YAP O ZAMAN BASKANLIGI.Varsa o yürek sende, keske olsada gelsen sen yonetsen.
· Bu kulube 3. sefer geliyorum.Keske bu adanadan daha cok baskan aday1 ? c1 ?ksa.
· Oturuyorlar, bu takım nasildir, neydir, Birakin haddinizi bilin artik.yeter artik,herkesin bir serefi var.Adamlar hem para versinler hemde gelsin senin küfürünü yesinler, senin lafini isitsin....tamam taraftarsin haklisin.Basımızın üstünde yeriniz var ama sizde saygiyi bileceksiniz.Bizi birakin o futbolcular bizim namusumuz.utanın o cocuklara küfrediyorsunuz.
· 17 maclik, mac bası ücretlerimiz duruyor.Yaklasik 1.3 milyon civari.Suana kadar hiç bir futbolcumuz bizi TFF'ye vermedi.çünkü iki tarafta birbirini cok iyi taniyor.Saolsunlar güveniyorlar.
· Umut sönmez gitti, Yannick'te gidiyor.Can Demir Aktav'ın kulup bulmasini istedik.
· Ben transferi yerli oyuncudan yana kullanmak istiyorum.4 transfer istiyoruz.5-6 aylık yabanci oyuncunun alişma süreci var çünkü.
· muhabir: ödenen borclar böyle devam mı edecek yeni sezonda daha mı azalacak???MG:Yapmayın arkadaslar ilk önce kafanizi kaldirin ONlara bakın.Bu ligde oynayan 130-180  trilyon borcu olan takımlar var.Borcu asagiya çekmek istiyoruz.Bazilarinin ellerine bunlari vermeyin.Silah olarak kullaniyorlar.
· Altınorduyla birlikte ligin en az bütçeli takimiyiz.
· imam Gazali: Bizim bu ödemeye çalistigimiz para gecen yildan ve geçmisten gelen borclar.Gelecekte daha az olacak.Ekonomik adımlar atiyoruz.Futbolcu ve teknik ekip maliyetimiz max. 10 milyon civari.
· hep borcu soruyorsunuz.azaldi mi artti mi???
bu kulubun içinde taraftardan önce bu 21 adam yasiyor.Küme düsebilirsin hiç belli olmaz.
Allah korusun.neden artilari söylemiyorsunuz.3 yıllık anlasmalar yaptigimiz oyuncular var.bunlari neden söylemiyorsunuz.
· sakatlik olmazsa sezon sonunda bu takimdaki 2-3 tane oyuncudan belki 20 milyon kazanabiliriz.
(muhabir: bizim takimdaki oyuncular mi?)
MG: evet, ben ayri bir dünyada mi yasiyorum.
(muhabir:kim bu futbolcular)
MG: İsim veremem, siz cok iyi biliyorsunuz.teklif falan var.sizin bunu bilmeniz lazim.biz tartismiyoruz konusuyoruz.oyunculardan para kazanacagiz 
(muhabir: insallah) 
MG: insallah degil ben bunu biliyorum.
(muhabir:adanadAki spor basını size hiç haksizlik yapti mi bu sene)
MG: 1,5-2 sene kimseye birsey denmedi biz daha 6 aydir burdayiz.bana 1 sene DAHA vereceksiniz.
(muhabir:önder serin yönetimine hep sitifa dedi taraftar.o takim ara transfer yapmadan play off oynad1 ?)
MG: İskelet hazirdi.
(muhabir:ikinci yarıya baslamadan önce yönetim teknik heyet taraftar arasinda birlik beraberlik saglancak mi?)
MG: Ben gecen hafta taraftar gruplariyla toplanti yaptim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder