Sayfalar

8 Haziran 2018 Cuma

DEMİRSPOR KONGRESİNDEN DAKİKA DAKİKA

12:55 ; Kazım Bozan be Aziz Kayanın adaylıktan çekildiği söyleniyor.Şuanda tek aday Nilay Ateşoğulları, olarak görünüyor.


13:30 : Şimşekler Grubu Kongreye dair Açıklama yayınladı.

Sevgili Adana Demirspor taraftarları bu günkü kongre sürecine kadar yaklaşık bir aydır Adana Demirspor a güçlü bir yönetim oluşması anlamında çok uğraş verdiğimizi bu süreç içerisinde siyasi parti gözetmeksizin sayın valimiz başta olmak üzere milletvekillerimizle il başkanları ve belediye başkanlarımızla ve camiamızın büyükleriyle olan görüşmelerimizden maalesef hiç bir sonuç hiç bir samimiyet alamadık ve bugünde kongreye bir saat kala adaylıktan çekilen listeleri görüyoruz.
Biz ihanetin başkenti ADANA dediğimizde bizi acımasızca eleştirenler bu gün ne düşünüyorlardır acaba Adana Demirspor için her şeyin hayırlısı olur inşallah 
saygılarımızla

13:45 ADANA DEMİRSPOR KONGRESİ CANLI YAYINLANIYOR


14:05
Kazım Bozan Adaylıktan çekilmedim adayım dedi.
Şuanda Demirspor’da para sorunu var ,Ben bir esnafım holding değilim.Mütevazı bir projemiz var
Bana sorulanları Nilay hanımada sorun
Üyelerde sıkıntı YÖK herkes olabilir
Benim başkanlığımda sahada en az 7 futbolcu olacak.
Bir bayanı aday olduğu için tebrik ederim. Keşke projeleri olsaydı. Adana da tanınmamış olması kim olduğunun bilmemesi eksileridir."


14:16
Başkan adayı Aziz Kaya adaylıktan çekildi 


14:30
Geçen yılki yönetim oy çokluğu ile İbra edildi.

14:35 Salim manavın konuşması

Büyüklerimi saygıyla küçüklerimi sevgiyle selamlıyorum. Günümüzde moda bir tabir var, ‘iyi Demirsporlu’ diye ben de kendimce bu takımı seven bir kardeşiniz olarak buraya geldim. Adana Demirspor takımı son iki yıl son hafta lige tutundu, iki sezonda da hedef şampiyonluktu. Lütfen hayal satmayın. Adana Demirspor’un ismi çok büyüktür, Türkiye de sizler farkında olamayabilirsiniz bir ismi bir markası vardır. Adana Demirspor’un ligde kalmasına futbolcu sevinebilir. Fakat yönetici ve başkan bunun sonucunda çiftetelli oynayamaz.

Yakın tarihte 20 yıllık süreçte aklıma gelen iki isim Aytaç Durak ve Hüseyin Sözlü bu iki belediye başkanımız olmasaydı, Adana Demirspor’un vay haline! Artık çok geç gelecek yönetime sesleniyorum; kendi şirketinizi yönettiğiniz gibi bu takımı yönetin! Bunu başarsaydık, zaten burada olmazdık! Kalıcı gelir, alt yapı ve projelere deniliyor her dönem aklıma gelen kalıcı gelir tesislerde yapılan hayrat o da güzel hayrat yapanın amel defteri her zaman açık olur!
Her yıl 25 oyuncu geliyor 25 oyuncu gidiyor, iskeletleri korusak belki de şu anda çok farklı olabilirdik. Adana Demirspor’da görev alan her hoca her oyuncu sonrasında pişmanlık yaşıyor. Bu sezondan örnek verelim; Sezer Özmen’in ameliyat parası verilmedi, Batuhan aynı, Kurtuluş’a haciz geldi, telefonlarına dahil bu isimlerin bakılmadı. Gürcan Aday bir efsaneydi fakat bu kadar küçültmeseydiniz!
Yönetim adaylarına sesleniyorum; borçlanarak takım kurmayın sonumuz en yakın örnek Mersin sonrasında Kocaeli  gibi olur.
Bir kez daha diyorum hayal satmayın! Son günlerde Ertan Zeybek’in açıklamaları bana çok samimi geldi. Taraftarlık ruhunu yansıtın, sorgulayın hiç unutamam  Sedat Sözlü’nün ilk döneminde dönemin teknik adamı beni şikayet etmiş tribünden bir büyüğümüze yanıma geldi ve neden transfer haberi yazıyorsun dedi. Biraz da tehtit vari konuştu. Canı sağ olsun. Keşke o dönem devre arasında yapılan transferde konuşulsaydı.
Nilay Ateşoğulları’yla iki kez konuştum, kendisine saygı duyuyorum. Beni kırmayacanı biliyorum; kendisinden iki şey rica ediyorum. Birincisi projeleri insanları heyecanlandırdı somut gelişmeleri anlatsın, ikincisi ise Demirspor taraftarı arasındaki buzları eritsin.
Dünkü yapmış olduğu konuşmanın bir bölümüne denk geldim. Pote için teknik adamlık düşünüyor; her iyi futbolcu iyi teknik direktör olmaz. (Gülerek) Son kez burada Adana Demirspor hakkında kararı büyük çoğunluk vermeli,lütfen kongre üyesi olun.
belki de bu konuşamasın ardından linç yiyebilirim; Adana Demirspor kazanacaksa sosyal medyadan 7/24 küfür yemeye razıyım.


14:40
Mehmet Gökoğlu kürsüye çıkıp Salim manav’a ağır sözler söyledi.

Mehmet Gökoğlu: "Genel kurul ortamı çok gergin görünüyor. Herkesin yüzünde bir sertlik var. Burası Adana Demirspor Kulübü, terbiye almamış insanlar kürsüye çıkıp yalan konuşuyor. Burası radyo programı değil." 
Mehmet Gökoğlu: "Ben şampiyonluk sözü vermedim. Çifte telli de oynamadım. Futbolcu topluluğu kendi aralarında bir şeyler hazırlamışlar beni de araya çağırdılar. Ben şerefsiz, namussuz adam değilim. Herkes ayağını denk alsın." #DemirsporGenelKurul
Mehmet Gökoğlu: "Konuşma adabını çok iyi bilen biriyim. Sportif başarı olmayabilir. Kongre gününden önce bir liste oluşturmam istendi ama o günden bugüne bir birliktelik olmadı. Bir takım şanssızlıklar oldu. Destek olacağız diye söz verenler destek olmadı." #DemirsporGenelKurul



15:00
Nilay Ateşoğulları konuşuyor 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder