Sayfalar

3 Şubat 2019 Pazar

MURAT SANCAK’IN AÇIKLAMALARI: 52 MİLYON HARCADIK

- Taraftar üzüldüğü kadar bende üzülüyorum. Taraftarlarımız sağ olsunlar büyük destek veriyorlar. Bu taraftar için Demirspor’u bırakmam. Allah izniyle Adana Demirspor’u şampiyon yapacağız.

- Yılmaz Vural ile başarılı olmayı çok isterdik. Ama olmuyor. Tüm kamuoyu Vural ile olmadığını görmüş durumda. Demirspor yönetim kurulu ile birlikte verdiğimiz ortak karar sonrasında teknik direktör Yılmaz Vural ile yollarımızı ayırdık. Kendisine teşekkür ederiz.Yolu açık olsun.

- Bugüne kadar 52 milyon para harcadık.
Adana yapılan Yemek Festivali için 3 milyon TL toplanıyor ama Adana’nın markası olan Demirspor için 1 milyon TL toplanıyor. Maddi olarak Demirspor’u kimseye muhtaç etmem. Başkan olurken verilen sözler tutulmadı. Ben ve yönetim kurulumuz deplasman masrafını cebimizden verip kulübe mal etmiyoruz.


- Geçmişten gelen banka hesapları üzerinde bulunan 65 icra vardı.Bu icraların tamamını kaldırdım. Şuan Adana Demirspor’un kurumsal kredi kartı ile çek karnesi var. Benim siyasi bir beklentim yok. Aile kültürümüzde başladığımız bir işi hakkıyla yapmak var ve onu yapıyoruz.
(Sportürk)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder