Sayfalar

24 Ocak 2020 Cuma

MURAT SANCAK “TOPLAM BORÇ 135 MİLYON,FUTBOLCULAR ŞAMPİYONLUK İÇİN SÖZ VERDİ”

-Ezeli rakibimiz Adanaspor’un kuruluş yıldönümünü kutlamak çok büyütülmemeli,bunlar normal hareketler,spor kardeşliktir.
-Derbide yarı yarıya olsun istedik yasadan dolayı bu gerçekleşmedi.Bayram Akgül ile dostluğumuz var bİzim.
-Umarım Adanaspor’da lige çıkar.Adanaspor taraftarına bir tavsiyem var Başkanlarına sahip çıksınlar.
-Başkanlar olarak aramızda problem yok.Taraftarlar arasında da olmasın 
-Lige başlarken kadroyu kurduk atan ve tutan çok iyi olmadığı için devre arasında güçlü takviyeler yaptık.Bu sene çıkmak istiyoruz.Tüm camia bir bütün olmalı.
-Sosyal medyada provokatör çok ama onlarla ben başa çıkarım onlara has bildiririm pabuç bırakmam onlara
-Demirspor’un malını koruyacağıma söz vermiştim.Öylede devam ediyorum.Herkes aldığı ürünün parasını ödüyor.Buranın malını yetim hakkı gibi koruyacağım.
-Çilek transferimiz yok olmayacak.
-Anderson sayesinde marka açısından reklamımız iyi oldu ama o da bizim sayemizde cebini doldurdu.Hocalarda oynatamadı.Kıymetini de bilemedik.
-Taraftarı ben eskiden tanımazdım ama bence Dünyada eli benzeri olmayan bir taraftar onlar,küfürlü de azaltacağız inşallah.
-Futbol 90 dakika oynanıyor.Yenik duruma düşsek bile taraftarımız desteğe devam etmeli.34 maçın hepsini kazanamazsınız.
-Rakiplerimizin beklentisi kadromuzdaki oyuncuların birbiriyle anlaşamayıp kötü gitmemiz ama öyle bir durum söz konusu değil.Volkan ve Erkan abi konumundalar başkanım sen arkana yaslan biz bu takımı çıkaracağız dediler.
-Melenem maçında çok sinirlendim ve çok üzüldüm.400 gün ceza yedim.Hakemlerde insan ama hakkımızı yediler.
-Eskişehirspor taraftarı gelsin diye taraftarlarına otobüs temin ettim.Gelip yendiler alkışlamak lazım.
-Ailecek Adana Demirspor’un takipçisi olduk.Bakan arkadaşlarım bile artık Adana Demirspor maçlarını izlemeye başladılar.
-Artık kulüplerin hayatta kalmaları çok zor,bu gelirlerle ayakta kalmaz takımlar.
-Taraftarlar hala transfer istiyor.Sahada 11 kişi oynayacak daha kimi alalım.Taraftar başkanına sahip çıkıp motive etmeli.
-Adana’dan maddi olarak destek görmedik.Ben başkanlığa gelirken 35 milyon borç var dediler.Bunun 20 milyonunu şehrin ileri gelenleri verecekti.Kalanını da eski başkanlar yöneticiler sıfırlayacaktı.Hiç birisi olmadı.Çıkan borç toplam 57,5 milyon çıktı ve takımda bir tane futbolcu yoktu.60 milyon para harcadık.Kulübün Mayıs ayına kadar olan borcu bana olacak.135 milyon civarında olacak.Bazı formaları cebimden ödüyorum.Bedava dağıtılan biletleri ben ödüyorum.Kulübün borcu artmasın diye bir çok masrafı cebimden yapıyorum.
-Geçmişte yapılan yardımlar amacına uygun kullanılmamış.Ve bu insanlar takıma küsmüşler.
-Ben nereye kadar parayı kendim vereceğim.Laf değil icraat yapalım.Taraftarın bazısı canımı veririm diyor.Arabasını sat desem satmaz.Ben verdiklerimden de asla pişman değilim bunları söyleme amacımda herkesin bişeyleri bilmesi istenendir.
-Akbabalar gelmesin diye verdiğim paralar tepelerinde duracak.Eski yöneticilerin hiç birinin alacağı kalmadı.
-Geçmişte belediyeden gelen paralar bu takıma borç olarak yazılıyordu.Bağış değildi.
-Altyapıda Gökhan arkadaşımız var.Kendilerine teşekkür ediyorum.Daha iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder