Sayfalar

14 Mayıs 2020 Perşembe

Takımlar Tescil Değil,Geleceklerini Görmek İstiyor


Dünya corona'nın etkisinde dönmeye devam ediyor.Hergün yeni vakalar ,iyileşenler ve maalesef ölen insanların arasına yenileri ekleniyor.14 mayıs 2020 itibariyle toplam vaka sayısı 4 milyonu, ölen insan sayısı da toplamda 300bin rakamını geçti.

Dünya bir yandan salgınla bir yandan da tekrardan eski düzene yani popüler deyimle ''normale'' dönmeye çalışıyor.Futbol'da normale dönme çabalarının verildiği bir alan olarak duruyor.Şuanda geçilen süreç çok zor verilen kararları uygulatmak çok zor bu işin bir de ekonomik ve psikolojik yanları var,onlarla başa çıkmakta çok zor.Bütün bileşenler şuanda çok zor durumdalar.
Benim beklentim,Acele etmeden,sağlıklı ortam sağlanarak, liglerin geri kalanına karar verilmesi,bu karar da tescil değil burası net olsun.
Bizim takımımızda çok sayıda coronalı futbolcu var o yüzden hazırda ligde 2. sıradayız ligi böyle tescil edin demek sadece Erzurum özelinde değil bütün takımlar için söylüyorum bunu adı işgüzarlıktır.
Erzurumspor'un bu kadar tepki almasının sebebi de takım ve taraftarca ligin tescilini istemeleri sanırım.Ama bunun olma ihtimali %0, yani yanlarına destekçi olarak 6-7 takım alabilirler.Çoğunluk sağlanamaz böyle bir kuralsızlıkta çok büyük tepkiye yol açar.Ayrıca bu işin bir de maddi boyutu var,yayıncı kuruluşta böyle bir duruma izin vermez.

Şuanda Yapılan ama zemini boş eleştiriler de var:Mesela düşecek takımlar bilerek pozitif vaka çıkarıyor veya lig tescili isteyen takım bilerek çok sayıda pozitif vaka bildiriyor deniliyor.Bu işlerin bilerek yapulacağını düşünmüyorum.Bu testleri bu ülkenin sağlık çalışanları yapıyor.Bu kişilerin aklında lig şampiyonu veya küme düşme diye bir düşüncesi olduğunu düşünmüyorum.Bu konularda bir takım haksız yazılar görüyorum.Bunlarda çok yanlış.

Ben hiç bir şekilde ligde bir tescil olacağını düşünmüyorum.Mümkün mertebe oynatılmaya çalışılacak,belki de yarıda kalacak,tekrardan bir ara bile verilebilir.Ama tecil durumu bizim ligler için şuanda imkansız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder