Sayfalar

22 Kasım 2020 Pazar

Corona Sonrası ve Yasakların Arasında Eskişehir'i 4 Golle Geçtik

Dünya ve Türkiye yine yeniden bir karantina sürecine doğru hızla ilerliyor.Dünyada yasaklar başlarken Türkiye'de de artık hafta sonları akşam saatlerinde dışarıya çıkmak yasaklandı.Bir çok işletme tekrardan kapatıldı.Geçen hafta 20'den fazla oyuncumuz haftayı karantina da geçirdi.Tüm bu olumsuzlukların karşısında bugün ilk yarısında berbat oynadığımız bir maçta Eskişehirspor'a 4 gol attık.Ve 3 puanı kazandık.Rakiplerimizin puan kaybettiği haftada bu maçın kazanılması çok önemliydi.Oyunda önemli evet biliyorum ama şu şartlarda pekte oyun konuşulmuyor.

İlk yarıda Eskişehirspor ataklarını kalecimiz Zubas harika kurtarışlarla engelledi.İkinci yarıda yediği golde pekte yapacak birşeyi yoktu.Kalecimiz iyi ancak defansta bazı sıkıntılar var.Bunlar çok net ortada.Tam kadro olursak daha iyi bir Demirspor izleyebiliriz. 

Bugün aslında İyi oynamadık zaten bugüne kadar yani bu sezon hiç oynayamadık.Önemli olan kazanmaktı.Futbolcuların corona'dan çıktıklarını unutmamak lazım.Bahane değil biliyorum ama dünyada şartlar şuanda bunu gerektiriyor.Bu dönemleri kayıpsız geçebilmek çok önemlidir.Takım onu başardı.Bunu yapamasaydık daha kötü olurdu biliyorum.belki bir kopma yaşamazdık ancak yara alırdık orası kesin.

Adana Demirsporumuz maçı kaybetseydi bile ben takıma yüklenilmesine karşı olurdum.İzlediğimiz maçın neden seyircisiz olduğunu, bu adamların geçen hafta karantina da olduğunu unutmayalım.Şuanda ben bunları yazarken sizde okurken sokağa çıkamıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder