Sayfalar

22 Şubat 2021 Pazartesi

Samet Aybaba ile 2,5 Yıllık İmza

 


Samet Aybaba bugün itibariyle Adana Demirspor'umuza 2,5 yıllık bir imza atarak takımın başına geçti.Hoca bugün İstanbul'da Başkan Murat Sancak ve Metin Korkmaz ile imza törenine katıldı.Yönetimden istifa eden Metin Korkmaz'ın imza töreninde olması sanırım bir çok kişiyi şok etmiştir.Başkan her seferinde Korkmaz ile olan dostluğunu vurgulamıştı, ben buna çok şaşırmadım.Sözleşmenin 2,5 yıllık olması gelecek adına atılmış bir adım olarak değerlendiriyorum ben bunu,bu sene kalan maçlarda yükswek bir puan ivmesi kazanıp ilk 2 içerisine girmeliyiz.Bir çok taraftar şuanda play off hayalleri kurmaya başladı.Bu takımın direkt çıkabilecek bir kapasite olduğunu düşünüyorum.Çok önemli fırsatlar kaçırdık evet ama hiç bir şey için geç değil.Umarız Aybaba yıllardır çekilen hasrete son verir...

Samet Aybaba en son Adana Demirspor'a Selahattin Aydoğdu zamanında sportif direktör olarak gelmişti.Ünal Karaman Teknik direktörlüğü yaparken Samet Aybaba'da saha dışında takımı oluşturan isimdi.Genç oyuncularla bir kadro oluşturulup sonrasında da hararetli bir sezon yaşayıp hedefe ulaşamamıştık.Samet hoca sonraki sezonda ise takımdan ayrıldı.Sonrasında sırasıyla ;

- Eskişehir (Süper Ligde kümeye düştüler)

-Sivasspor (26. haftada takımın başına gelen hoca,Tff 1.ligde şampiyonluğu kazandı.Sonraki sezonda  Süper ligde devam etti)

-Bursaspor (27 hafta takımı çalıştıran hoca son maçlarda görevden ayrılmış,sezon sonu Bursaspor kümeye düşmüştü.)

- Kayserispor (2019-20 sezonunda 2 maçta görev alıp istifa etti.Bu sezon tekrardan takımın başına geçen hoca,8 maç sonunda galibiyet alamayınca görevden ayrılmıştı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder