Sayfalar

5 Mayıs 2021 Çarşamba

MURAT SANCAK'TAN ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR

 -Takımın durumu çok iyi hepimiz kenetlenmiş durumdayız.Menemenspor daiyi bir takım güzel bir maç olacak.inşallah oradan şampiyon çıkıp Adana!ya gelmek istiyoruz.Futbolcularımız da çok istiyor.3 yılın sonunda play off oynamak istemiyoruz.

-Süper lige çıktığımız ilk sezonda amacımız ligde tutunmak

-Şirketleşme kaçınılmazdı.Mayıs ayı itibariyle 200 milyon borç var, Lige yükselirsek 70-80 milyon alacağız ama o parayla kurulacak takım ligde tutunamaz.

-Adana Demirspor hisseleri için SPK'dan izinler alacağız çok güçlü bir şekilde borçsuz olarak gireceğiz.4 İstanbul takımından farkımız olacak.

-Bugüne kadar aldığım kararlardan pişman olmam arkaya bakmayı sevmem.

-Samet Aybaba ile devam edeceğiz,

-Şampiyon olursak o gece yasaklara uyalım.Balkonlardan destek verelim.Valiliken izin alıp stadın stadın belirli bir kapasitesiyle kutlama yapabiliriz.Yasaklar kalktıktan sonra inşallah izin verirler.Kimseyi o gece zor durumda bırakmayalım.

-Stadyum olaylarında en son sayın iç işleri bakanı bile olaya müdahil oldu.

-Örnek olarak kutlayalım.

-Şampiyonluk primi bütün futbolcuların sözleşmelerinde ayrı ayrı yer alıyor.Hepsi gerekenden fazlasını da alıyor.

-Belediyelerden veya başka bir kurumdan prim beklentimiz yok

-Hiç bir futbolcunun alacağı yok.

-Metin Korkmaz menajerlik lisansını askıya aldı zaten oradan bizi boşuna eleştiriyorlar.Yönetim kurulu üyemdir.

-Samsunspor başkanı neden beni hedefe aldı anlamıyorum.14 ve 10 puan farkı erittik bize şapka çıkartmaları lazım.Camiaları karşı karşıya getirmemek lazım.Taraftarı olan her takım Süper lige çıksın.Böyle kışkırtıcı demeçler vermekten kaçınalım.Yüksel yıldırım benim her zaman abimdir ama o da abiliğini göstermesi gerekiyor.

-Karagümrük maçından sonra başka bir başkan olsaydı bırakır giderdi.Ben arabaya bindim İstanbul'a giderken yolda ağladım.

-Yüksel Yıldırım'a abi diyorum saygı uyuyorum.

-Şentürk Çalık entübe oldu herkesin duasınıı bekliiyoruz.

-Refik Gül kardeşime helal olsun.Benim arzu ettiğim bir taraftar lideri,helal olsun.

-Benim başkan olmamda kıramayacağım insanlar talepte bulundular evet ben kulübe siyaset karıştırmadım.Benimde bir siyasi görüşüm var.Ölümüne kadar sayın CUmhurbaşkanımızın arkasındayım ama kimseye benim arkamdan gelin demem karışmam kimseye, olayları sağa veya sola çekmesinler.

-Bizim siyasi desteğimiz olmuş olsaydı şuanda Süper Ligdeydik.22. takım olarak ligde oynardık.Eğer siyasetin desteklediği bir takım olsaydık Süper Ligde oynuyor olurduk.

-Yüksel Yıldırım kendileri Balıkesirspor ile oynarken golleri verilmedi ama ben o maçla ilgili açıklama yapmadım.Yüksel Yıldırım tanrı istedi demişti ben ona şimdi ALLAH istedi diyorum.Keşke bizim maçta o golü hakem verseydi.

-Geldiğim günden bu yana  takımı kurumsallaştırmaya çalışıyorum.

-Tesis projemizi bakanlığa gönderdik.Şampiyonluktan sonra Ankara'ya bakanlığa gidip görüşeceğiz.

-Altyapımız ile çok yakından ilgileniyoruz, bütün hocalarımızla.

-Rassoul'u geçen sene bizden kimse istemedi.Menajerler kafa karıştırmaya çalıştı.

-Şuanki kadromuz süper ligde oynasa ilk 10 içinde yer alır.

-PANDEMİ KURALLARINA UYALIM.

-Yeni bir forma sponsoru ile anlaşacağız.Forma yapmayı düşünmüyoruz.Hala 80. yıl formaları duruyor onları bitirsin taraftarlarımız.Diğer formalar store'da duruyor alsın taraftarlarımız.Süpriz bir firma ile yeni sezonda birlikte olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder