Sayfalar

3 Ocak 2022 Pazartesi

Murat Sancak'tan Hakemlere ''ADİL OLUN''

 


- Ben genelde konuşmalarımı halk diliyle yaparım.O yüzden hatamız olursa affola.

- Biliyorsunuz ki Adana Demirspor bu sezon Süper lige yükseldi.Daha önce böyle bir görevde hiç olmamıştım.Şunu anladım Allah herkese sabır güç versin çok çok zor bir iş.

- Şuanda geldiğimiz noktada yaptığım başkanlıktan zevk alıyorum gönlümle yapıyorum.

- Sonuçta bu bir futbol en çok çalışan ve şansı da yanında olan kazanıyor.

- Hakemlerimizin görevleri çok zor bunun farkındayız.Bazen verilen kararlar bir şehrin kaderini değiştiriyor.Futbolcuların başkanların kaderlerini değiştiriyor.Oyunun gidişatını değiştiriyorsunuz.

- Değerli hakem arkadaşlara birkaç önerim var.kabul ederseniz sevinirim.İşinize gelirse kabul edersiniz gelmezse etmezsiniz.

- bir defa şu '' 4 BÜYÜK FOBİSİNDEN'' kurtulmanız lazım bir an önce, ben ilk kulüpler birliği toplantısında Ahmet başkanda burda (Trabzonspor başkanı) bir baktım 4-5 tane kulübün başkanı arasında konuşmalar gidip geliyor.Ben ve diğer Anadolu kulüpleri başkanları misafir sanatçı gibi seyrediyoruz.

- En son döndüm.buralar önemli başkanım ben şuna inanıyorum evet 4 kulübümüz değerli ama lig sadece bu takımlardan oluşmuyor.Onun için birlikte hareket etmenin faydalarını biz kendi içimizde bunu göreceğiz.

- Ben Adana Demirspor başkanımı olarak camiama söz verdim Takımımım haklarını sonunda kadar savunacağım.Her platformda da söylüyorum.

- (Hakemlere hitaben) Sizler sahaya çıktığınız andan itibaren kulaklarınızı kapatın.

- Bazen dördüncü hakemlere yapılan şeylere ben üzülüyorum bırakın yapmayın.

- gördüklerinizi çalın zaten yanlış kararlar VAR'dan dönüyor

- Sizlerde insansınız hata yapabilirsiniz.

- Ama Adil olun, diğer dünyada herkes yaptıgının hesabını verecek.

- Bu sezon ve diğer sezonlar için Allah sizlere yardımcı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder