Sayfalar

24 Nisan 2022 Pazar

MONTELLA ''HAYALLERİMİZLE OYNUYORLAR''

VİNCENZO MONTELLA : 

İlk önce rakibimizi tebrik etmek istiyorum. Ancak benim çocuklarım maçı sonuna kadar bırakmadı. Dünya üzerinde VAR sisteminin olduğu bir ortamda böyle bir penaltı verilmesi çok komik. Bizim de hedeflerimiz var. Bu pozisyon direk olarak maçın gidişatını etkiledi. Taraftarlarımıza çok teşekkür ederim.

Biz Avrupa için hala yarışın içerisindeyiz. Ben 40 yıllık futbol hayatımda asla hakemleri konuşmak istemedim ancak son 10 maçımıza baktığınız zaman bazı art niyetler var. Bu şehrin bir hayali var, bizim bir hayalimiz var, bakıyorsunuz bugün stad tıklım tıklım dolu. Herkes hata yapabilir. Ben de yanlış kadro çıkartabilirim, oyuncularım da, rakip oyuncular da hata yapabilir. Ancak bi hakem VAR sisteminin olduğu bir yerde daha ilk dakikada böyle bir hata yapıp bizim hayallerimizle oynayamaz. Özür diliyorum böyle konuşmak istemezdim ancak bazı şeyleri kabul edemiyorum.

MURAT SANCAK :

Stadyumda olsaydım 3 tane TV kırmıştım,maalesef cezalı olduğum İçin kıramadım,BJK lılar kusura bakmayın,tiyatro seyretti,tüm Türkiye,ne diyeyim şimdi hazır ve nazır bekliyorlar,ceza vermek için,söylenecek şeyler söylendi,bekliyorum bende izliyorum,bu uğurlu,Yankya ne olacaK

Ama kimsenin hakkı kimsede kalmıyacak,provoke edilmek istenildi,ama sağduyulu taraftarımız bu oyuna gelmedi,sağolsunlar,kursaklarında kaldı,amaçlarına ulaşamadı,onlar kendilerini biliyorlar,gün ola hayırola,onurlarıyla eksiklere rağmen mcdele ettiler,takımımı tebrik ediyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder