Sayfalar

9 Ocak 2023 Pazartesi

Vincenzo Montella ''Futbol hayatımda ilk defa böyle bir olay görüyorum''

Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella Başakşehir maçından sonra açıklamalarda bulundu.Futbol hayatında görmediği olaylar gördüğünü söyleyen Montela'nın açıklamaları şu şekilde:

"1.5 senedir buradayım. Birileri bana lütfen hem penaltı pozisyonunu, hem de ikinci golde hakeme çarpan bir top var, bunu anlatsın. Anlamıyorum. Birileri bana bunu anlatsın.

Maçtan sonra ne olduğunu görmedim sadece hakeme selam vermeye gittim.

Maç esnasında her pozisyonda 10 futbolcumuzun hakeme doğru gitmesi çok yanlıştı.Yedek kulübemizde aynı şekilde davrandı.bu çok yanlıştı.Böyle haklı olamayız.

İlk yarıda rakipten daha iyiydik.Rakipten daha fazla pozisyonlar harcadık.

İkinci yarıda da oyun çok gergin devam etti.Sonrasında iki tane şanssız pozisyon var.Belhanda topu kovalarken hakeme çarpan bir top var rakipteyken o futbolcu hakemden dolayı Belhandayı geçiyor.Ben futbol hayatına girdiğimden beri ilk defa böyle bir şey görüyorum.Normalde bu pozisyonun durdurulması gerekiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder