Sayfalar

10 Temmuz 2023 Pazartesi

Amsterdam Çıkmazı Fanzinimiz İzmir'de Etkinlikte Boy Gösterdi

 





Bildiğiniz gibi çok kısa bir süre önce Adana Demirspor fanzin dergisi olan Amsterdam Çıkmazı adlı fanzinimizi çıkarmıştık.Amacımız bunu sürekli hale getirmekti.Hatta bazı konular hakkında arşivleme işlemine dahi başlamıştık.Ancak benim kişisel (evlilik) ve sonrasında gelen deprem felaketi buna engel olmuştu.İkinci sayı hep aklımda olan bir şeydi.Hala aklımızda umarım bu sene içerisinde bir aksilik olmazsa çıkartmayı düşünüyoruz.

Fanzinimiz dün itiriyle çok önemli bir etkinlikte boy gösterdi.

Amsterdam Çıkmazı Adana Demirspor fanzinimiz ile İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği 2.Fanzin Buluşmalarına katıldık.Böyle bir etkinlikten davet almak, yazılı basının yok olmaya başladığı günümüz için çok önemli bir olaydı.

Çok değerli yazarlar başta Lale Müldür olmak üzere, bir arada etkinlikte olmak çok gurur vericiydi.Bu etkinlik için bana ulaşan ve ulaştıktan sonra da ilk günden bu yana görüşme halinde olduğumuz değerli genç şair Ahmet Keskinkılıç ve artık sevgili dostum diyeceğim önemli bir insanla da tanışmış oldum.Ona bu daveti için tekrardan çok teşekürler ederim.Birlikte çok verimli bir söyleşi gerçekleştirdik.

Fanzinin bu günlere gelmesini sağlayan bütün taraftarlarımıza sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Bu etkinliğe katılmamda bütün taraftarlarımızın da emeği var.Ben böyle düşünüyorum.Yazan arkadaşlarımız okuyan arkadaşlarımızın katkısı çok fazlaydı. Etkinlikte çok değerli fanzin yazarları ve şairleri ile tanışma konuşma fırsatı buldum.Adana Demirspor ismini daha geniş kitlelere duyurmak adına çok önemliydi.Artık onlarda birer Adana Demirspor taraftarı oldular.

Söyleşi de neler konuşuldu diye soracak olursanız:

Fanzin nedir? Adana Demirspor fanzinleri? Amsterdam Çıkmazı nasıl oluştu? Ne tür zorluklarla karşılaştı? Kabul gördü mü? Taraftarlık duruşu? Spor ve siyasete bakış ? Bundan sonraki süreçte devamı gelecek mi? gibi ana konular üzerinde konuşmalar gerçekleştirildi.

gibi konular üzerine bir sohbet gerçekleştirdik.

Böyle bir etkinlikte bulundugum için çok mutlu oldum.Emeği geçen herkese burdan bir defa daha saygılarımı fve teşekürlerimi sunmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder