Sayfalar

16 Ocak 2012 Pazartesi

Körfez FK : 0 - Adana Demirspor : 1

Öncelikle Kupa maçından sonra takımın takılacagını düşünmüştüm..Yanıldım..Daha doğrusu takım beni yanılttı.İyiki de yanılttı..kupa havasından uzun süre kurtulamayız diye bekliyordum..
Rakip ligi'in 2. sırasındaki güçlü Körfez FK idi..
Annemizin Ligine tekrar dönmek adepte olmak zor olmadı..
Dünkü  maçta 1. dakika da  Soner Ergençay'ın attığı golle galip geldik..
Takımımızı galibiyetten dolayı kutluyorum..Yenildiğinde eleştirme hakkımız olduğu gibi galibiyette de tebrik etme   hakkına sahibiz..
Lider Bandırmaspor sahasında Şekerspor'u 3-1 le geçti aramızdaki puan farkı şuan itibariyle 8..
2 hafta üst üste içerde oynayacağız..Haftaya rakibimiz İzmir2in köklü takımlarından Altınordu , daha sonraki maçımız ise bu hafta sahaya ilk 11 oluşturamadığı için çıkamayan ,maddi bunalım geçiren Mardinspor olacaktır..
Hedef 6 puan OLMALI olmalıdır DA.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder