Sayfalar

28 Şubat 2012 Salı

YILDIRIM DEMİRÖREN

Fenerbahçemiz dedim, eliştirildim. Hayır efendim. Trabzonsporumuz, Bursasporumuz, Elazığsporumuz diyorum. Bizler bu noktaya gelirsek Türk futboluna çağ atlatmış oluruz. Türk futbolunu holiganizmden kurtarmak zorundayız. Benim için temeli olmayan bina sağlam bina değildir. Bizim temelimiz Bank Asya 1.Lig, 2. Lig, 3. Lig'dir. Önce onları sağlamlaştıracağız. Ben sizlerden destek bekliyorum. Hata yapmayan insan, çalışmayan insandır. Ben ve arkadaşlarım 24 saat çalışıp bu sıkıntıları bitirip UEFA toplantısına tertemiz çıkmak istiyoruz...


Şike davasında adı geçen takım başkanı...
Kulübünü kendine borçlandıran başkan...
Öyle ya da böyle şike'den düşme olayı her türlü kaldırılacaktır...Benim için alt ligler çok önemli demiş..Yani Bütün başkanlar gibi AMA YALAN..gÖZÜNÜZ SADECE SÜPER KİGİ GÖRECEK VE GÖRMEYE DEVAM DECEKTİR..İşe Önce süper ligi temizleyerek başlayabilirsiniz sayın başkan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder