Sayfalar

18 Kasım 2014 Salı

ÜNAL KARAMAN : ÇEKER GİDERİM


Ama siz yerinizden kalkarsanız harekete geçerseniz bir anlam ifade eder. Ama sen hiçbir şekilde yerinden kalkma otur kıpırdama oh ya bu takım 3 puan adlı mı verdi mi antrenman yaptı mı yapmadı mı? Ya ben kör karanlıkta antrenman yapıyorum.  Niye gelip kimse sorgulamıyor. Her taraf açık. Niye kimse sorgulamıyor. Niye Allahın bir kulu gelip de bir lamba da ben takayım demiyor.  Ama milletin o ışığı gözümüze tutması işin en kolayı.  Al sana ışık kardeşim diyor gece gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi olduğumuz yere sindiriyor. Gel önümüze tut ışığı önümüzü aydınlat yol göster rehber ol; yok. Ama konuşmak en kolayı. Çok önemli değil yarın bir gün ben çeker giderim.  Ve bu anlayış devam edecekse çok ta uzun süreceğini düşünmüyorum.  
Çünkü o katkıyı sağlayacak insan kalitesi yok.  Ben sorunun kökten çözülmesi taraftarıyım.  Ortaya sorun koyalım, tanı koyalım, herkes onu bırakmış 3 puan aldık mı verdik mi hakem hata yaptı mı yapmadı mı bunlarla uğraşıyor...Biz onunla dertleniyoruz zaten.  Eğer sen hakeme hata yaptırmama gücün varsa git o egemen güçlülerin önünde yer al.  Öbür güçlü istediği gibi hakem atasın , istediği gibi hakemini yönlendirsin...Eğer gücün varsa artistik yapmayacaksın burada gideceksin onun önüne geçeceksin. Ha adaleti isteme anlamında.  Allah bana nasip etmesin ne bir kuruşu ne de bir puanı ne de bir golü. Ama helalinden çıksın maçı yönetsin gücün varsa git onun önüne geç. Yok onun önüne geçme ahkam kesmede bir numarasın. 
Aynı şekilde gel buraya Adana...Demirspor 'u çok seviyorum diyorsun. Kardeşim sevgi göster , icraat yap  bana. Al  kötü zeminde çalışıyorum.  Bir gün sürer, saha kazınır orijinal çim getirilir serilir üzerinden  silindir geçirilir sulanır ertesi gün halı gibi sahada idman yaparsın. Bir gün sürer idman sahasının kenarını çevirirsin daha konsantre bir şekilde oyuncuma taktik idmanı yaptırırım. Bunlar iki gün sürer. Hadi yap. Hala yaptırdığı şut idmanın da arkaya top kaçıyor.  Arkaya file yapılacak önümüzdeki haftalar içerisinde Allah kısmet ederse(!) Bunların hepsi sorun. Hala gece karanlığında idman yapıyoruz.  Sezon başından beri konuşuyoruz gel lambalarını düzelt.  Konuşmaya baktığın anda ben de çok konuşurum.  Benim gördüğüm hatayı kimse de göremez.  Ama ben hepsini örtmeye çalışırken, samimi olarak hizmet vermeye çalışırken, o desteği görmezsem  hem tribündeki seyredenden, hem buradaki yönetenden hem buradaki yazandan kusara bakmayın derim çeker giderim. Çok da önemli değil.
 TAMAMINI AŞAGIDAN OKUYABİLİRSİNİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder