Sayfalar

17 Mart 2018 Cumartesi

FUTBOLCULARIMIZ İÇİN YARDIM KAMPANYASI BAŞLATILDI



Büyük Adana Demirspor taraftarı...

Yıllardır bu uzun yolda acılarla kötü günlerde bir arada yürüdük...

Artık bizlerin bu büyüklüğümüze yakışır bir şekilde tarihe bir iz daha bırakmamız gerekir...

Adana Demirspor'un her sezon olduğu gibi bu sezonda hayli sıkıntı yaşadığını biliyoruz.
Bunun finalinde taraftar-futbolcu bütünleşmesi tavan yapmıştır ve meyvelerini vermeye başlamıştır.
Bizler hiç bir zaman Adana Demirsporu yalnız bırakmadık.
Umutların tükenme noktasında kimse yoksa taraftar var.
İşte geldiğimiz nokta bu.

Artık onur mücadelesi veren futbolcularımıza daha da destek verme zamanıdır.
Bunun içinde geçen hafta söylediğimiz gibi maddi yardım kampanyası başlatıyoruz.

SENDE ADANA DEMİRSPOR FUTBOLCULARINA KATKI VERMEK İSTİYORSAN;

GARANTİ BANKASI
Hesap no: 1205 - 6677745
Iban no: TR 0006 2001 2050 0006 6777 45

Hesabına yardımda bulunabilirsiniz.
Yardım eden kişiler gün gün yayınlanacaktır.
Banka dışı elden yardım yapmak isteyen taraftarlarımız bize ulaşabilirler.

ADANA DEMİRSPORLULAR DERNEĞİ

YUKARIDAKİ HESAP NEDİM ÇELİK ADINADIR ( ), 
7 dakika 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder