Sayfalar

22 Mart 2018 Perşembe

MEHMET GÖKOĞLU'NUN BASIN TOPLANTISI

Mehmet Gökoğlu:
40-50 milyon borç var diyenler var.Gökoğlu ve yönetimine hep iftira atılıyor
Bugün itibariyle 29.653 milyon net borcumuz var.

Mehmet Gökoğlu: 28.5 milyon borç ile teslim aldık.
Ortada iskelet bir kadromuz var. Birkaç oyuncumuza talip var.
Umarız bizde devam ederler.

Mehmet Gökoğlu: Bu 29.653 milyonun içinde bütün borçlar dahildir.
Belediyenin verdiği bagışı hiç bir yönetim, kendine bağış yapamaz, o paraya sonradan da temlik koymaz.

Mehmet Gökoğlu: Raspopoviç ile ilgili yazı geldi. 29milyonun içinde oda var.
Önümüzdeki sezon tahta sorunu yine olacak.

muhabir: futbolcular niye basın açıklaması yaptılar
Mehmet Gökoğlu: şuanda 6 maçımız var. Bu 6 maçı bekleyelim.
Bu rakamların yazılı oldugu listeye kaptan Yiğitcana da vereceğim

Mehmet Gökoğlu: Futbolcular 2 defa basın açıklaması yaptı.Birisi sızdı.
28 maç başı ödenmedi ama primlerden sadece bir tanesi kaldı.

Mehmet Gökoğlu: Sosyal medyada yazanlar 28 maç oynadık.Son 3 haftadır konuşuyorlar.
25 haftadır neden sustu karıştırmak isteyenler.Tespit etsem birebir boğazına sarılırım.
bana ve yönetime iftira atıyor.İftira atıyorsanz namuslu atın

Mehmet Gökoğlu: 25 maçtır neden beklediniz konuşmak için.
3-5 tane şerefsiz, bu kulübü bozmak için ugrasıyor.

Mehmet Gökoğlu: maç başlarını 25 maçtır ödemezken, ilk yarıda da ödeyemezken neden bunu yapmadınız.
Bana vurun.Hani derler ya vurun kahpeye.Ama ben kahpe değilim.

Mehmet Gökoğlu: 2 milyonluk kombine satmayı düşünüyorduk.500binlik bir satışımız oldu.
400 tane fabrikası olan bir kurumdan randevu alamadım.Herkes tanıyor.Allah daha çok versin.Bu kuruluştan 100binlik bir beklentim vardı.Daha önce vermişti

Mehmet Gökoğlu : Gürcan Aday ile olan şey aramızda kalsın

Mehmet Gökoğlu : Gürcan Adayı ben getirdim.Takımla yönetim arasında bağ kursun diye.Sportif direktör olarak getirdim.Üzerimizdeki yükü aldı.
Böyle gerekiyordu.
birisi yazmış demiş ki Gürcanı yolladılar Hocayı yollayamadılar.Bunun ne alakası var.

Mehmet Gökoğlu :Gürcan aday Takıma abilik yaptı.Güvendim.3 maçta takımın başında çıktı.Tutabilirdi ama olmadı.
Ne oldugunu herkes merak ediyor oda bizim içimizde kalacak.
Birşey oldu ama anlatamam.Gürcan adayı tartışmaya açmak istemiyorum.
Mehmet Gökoğlu : Federasyona başvuran oyuncumuz şuan için yok.
stada gelmeme sebebim futbolculara olan kırgınlığım o yuzden Ümraniye maçına gelmedim.
Küfür olmadıgı sürece hersey atlatılır.
Kırgınlık devam etmez ederse kaybederiz.

Mehmet Gökoğlu : Yönetim yok diyorlarmışKimse yönetim yok demesin.İmam gazali her hafta burdaydı ben istanbuldayken.
biz meydanı insanlara bırakmışız onları seyrediyoruz.

Mehmet Gökoğlu : Futbolcular idmana çıkmadı diye, futbolcular parasını alamadı diye yazdınız.Saolsunlar herkes eleştirdi bizi.
Yönetime her maçtan sonra agza alınmayacak laflar söyledıler.Haksızlar.

Mehmet Gökolu: Spor şube o kişileri tespit etti.Onlar hakkında işlem yapılacak.
Yönetime ve bana küfür edenler hakkında işlem yapılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder