Sayfalar

26 Aralık 2020 Cumartesi

GEÇTİ BAHAR, GÜL KALMADI ''ENGİN NURŞANİ''

 

genelde burada hep futbol ve Adana Demirspor yazıyorum.Hatta son bir yıldır bazı sebeplerden çokta yazamıyorum.Zaman ve şartlar maalesef beni bunlara zorluyor.Neyse konumuz bunlar değil, Bugün Engin Nurşani aramızdan ayrıldı.Severek, zamanında çokça dinlediğim bir çok türküsünü ezbere bildiğim,belki benim için uzun yıllar hafızamda olacak ve ölene kadar çıkmayacak anıları olan bir ozandı.Sanırım hayatın acımasızlığı ile karşı karşıya kalıyorum ölüm gibi bir gerçek karşısında bunu daha da iyi anlıyor insan.Arkasında güzel eserler bırakıp gitti.Bu da onu unutulmaz yapacaktır.Birkez daha mekanı cennet olsun...


“Fakir ölse şaşan olmaz Evi yansa koşan olmaz vay Mezarını deşen olmaz Ne olacak enginin hali...” Işıklar içinde uyu #EnginNurşani

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder