Sayfalar

6 Aralık 2020 Pazar

Ümit Özat'ın Maç Sonu Açıklamaları ''Benim üzerimden takım yıpratılmak isteniyor''

https://m.tr.beinsports.com/haber/mukavelemde-asgari-ucret-yaziyor?s=08

Teknik direktörümüz Ümit Özat maç sonunda önemli ve bir o kadar da haklı açıklamalar yaptı.Coronodan dolayı tribüne gidemiyoruz ama bazı taraftarlarımız hocayı, futbolcuları ve başkanı sosyal medya üzerinden ağır hakaretlerle eleştirip takımı yıpratmaya çalışıyor.Taraftar olarak eleştirmek bizim hakkımızıdr evet ama bazı taraftarlarımız bunun seviyesini ve uslubünü Demirsporluya yakışmayan bir boyuta ulaştırdılar.Ümit hocada maçtan sonra basın toplantısında bu konuya değinmiş..

Birlik ve beraber olamadığımızı görüyorum. 

"Biz antrenörüz. Bir takımda en çok teknik adam kazanmak ister. Dolayısıyla oyuncudan daha çok biz kazanmak isteriz. 

Ancak şunu görüyorum. Birlik ve beraber olamadığımızı görüyorum. Susayım, konuşmayayım diyorum ama olmuyor. 

Geçen sene bu takım ilk yarıyı 24 puanda kapatmış ama bizim 1 maç eksiğimiz olduğu halde 21 puandayız. Bu camiaya ilk geldiğimde 11. sıradan alıp play-off oynattım. İyi işler yapmaya çalışıyoruz. 

Yaşlı bir takımız. Benim üzerimden takım yıpratılmaya çalışılıyor. 11 maçın 11'ini de kazanan takım ve antrenör varsa söyleyin bilelim. Herkesin dilinde, aklında bir hoca olursa böyle başarıya ulaşamayız. 

Ben buraya başkan ve Metin abinin bir lafıyla geldim, bir lafıyla da giderim. Böyle davranılmayı hak etmiyoruz. Dolayısıyla insanı kötü zamanda eleştiriyorsunuz, iyi yapınca da değerini bilin. 

Bizi rüya takım gibi mi görüyorlar bilmiyorum ama böyle görüyorlarsa yanlış. Karşımızda rakip var onlara da saygı duymak lazım. 

Galibiyeti Raşit Akarsu'ya armağan ediyoruz. Allah'tan rahmet diliyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder