Sayfalar

27 Ocak 2021 Çarşamba

Murat Sancak Giderken SUSANLAR VE KONUŞANLAR

 26 Ocak günü Adana Demirspor tarihine geçecek bir gece yaşandı.Başkan önce taraftarlara ağır hakaretler eden Ömer Şişmanoğlu transferini açıkladı.Ardından Ömer'in Özür videosu paylaşıldı.Bu hamleden sonra Demirspor taraftarlarının büyük çoğunluğu bütün sosyal medya hesaplarından Kulübe, Başkana ve Ömer'e tepkiler çığ gibi yağdı.Bu kadar büyük bir tepkiyi muhtemelen başkanda beklemiyordu.Tepkiler karşısında bu defa başkanda sessiz kalmadı ve öncelikle Ömer için anket yapacağını açıkladı.Transferin durumuna buna göre karar vereceğini söyledi.Derken Başkan Murat Sancak anketi yapmadan Ömer transferinden vazgeçtiğini açıkladı.Çok zaman geçmemişti ki başkan yeni bir twetle ''başkanlığı bıraktığını'' açıkladı.Herkes bu yazıdan sonra şok geçirdi diyebilirim.

Ben kendi adıma Murat Sancak'ın başkanlığa devam etmesini istiyorum.

Başkan bıraktım dediği andan itibaren ve bugün bütün gün boyunca bir taraftarımız görüşlerini belirtmeye başladılar.Başkan'ın transfer sonrası yazdıklarıyla Demirspor'u küçük düşürdüğünü ve işi çocuk oyuncağına çevirdiğini düşünüyorum.Ben başkanın şöyle yapmasını isterdim; bütün tepkileri göze alıp Ömer Şişmanoğlu transferinden vazgeçmeyecekti.Herkesi karşısına alıp oyuncuya sahip çıkacaktı.Zaten seyircisiz oynanan bir sezon var.Kimsede başkandan izinsiz tribüne girip Ömer^'e küfredecek hali yok.Başkan bunu yapmadı.En büyük hatası buydu dün özelinde,bu aslında benim senaryom.

Başkan için ikinci bir senaryo yazalım o da şu şekilde olsun.Ömer Şişmanoğlu transferine hiç girişmeyecekti.Akyüz'den sonra başka bir transfer yapabilecekken, resmen Ömer gibi bir bombayı aldı ve taraftar ile kendi arasında koydu.Dün yaşanan ve bugünde devam eden olumsuzluk belki de hiç yaşanmayacaktı.Ama artık her şey için çok geç...

Dün ben kendi sosyal medya hesabımdan da paylaştım burada da yazmak istiyorum.Adana Demirspor ne zaman böyle sıkıntılı günlere girse bir takım taraftarlar çıkıyor ve Takımın Amatör lige düşmesini veya 3. lige düşmesini allayıp pullayıp acayip sözlerle insanlara bunu aşılamaya çalışıyorlar.Arkadaşlar sizin mutlu olmanız için, ya da sevmediğiniz kişilerin gitmesi için neden bu takımın şuanki konumundan daha kötü bir seviyeye düşmesini istiyorsunuz???Bunun mantıklı bir açıklaması yok...Bunları yazanlar yıllardır var ve ben onları ''Romantik Demirsporlular'' olarak adlandırıyorum.Çok yakışıyor bu kelime onlara...

Başkanın kalmasını isteyen büyük bir kesim olduğunu bilitorum ve görüyorum bunu, mesela bugün başkan için Twitter üzerinden geri dönmesi için  kampanya başlatıldı.Bu kampanyada yüzlerce twet atıldı.Yani şuanda başkanı istemeyen bir kitle var evet ama Murat Sancak'ın tekradan görevine dönmesini isteyen çok büyük bir kitle var.Başkan yalnız değil, arkasından gelen çok büyük bir kitlesi var.Bu insanlara kulak vermeli bence..Başkan bugün öğleden sonra Twitter adresini kapattı ama ona sahip çıkan insanların varolduğunu hissetmesi açısından bunlar çok önemli,çevresinden birileri mutlaka girip konuşulanları başkana iletiyordur.

Dün geceden itibaren başkana destek olmak için futbolcular ve yönetim kurulu üyeleri destek mesajları atmaya başladılar.Mesaj kıvılcımını yakanda takımdan ayrılan Mehmet Akyüz yaktı.

Ayrıca dün için üzüldüğüm en büyük noktalardan bir tanesi Adana Demirspor'un üzüntüsünü kendi sevincine dönüştüren, bu takımın düşmanı olan bazı insanlar var.Rakip takım taraftarlarından bahsetmiyorum bile çünkü onların şuanda Demirsporlulara yaptığını bizimkilerde sanal alemde onlara yapıyordu.Etme bulma dünyası sonuçta....Ama Ümit Özat gibi bir insanın başkan sayesinde 2 defa bu kulübün teknik direktörlüğünü yapan ekmeğini yiyen parasını kazanan alçak bir insanın yaptıklarını ben unutamıyorum.Yayınladığı video ve attığı twet onun karakterini gösteriyor.Adana Demirspor büyük kulüptür senin gibi alçaklara elbette bir yerde cevap verilecektir.Bu yaptıkların asla yanına kar kalmaz.

Taraftar grupları açısından şuan ki duruma baktığımızda ortada garip bir durum mevcut niye derseniz, Başkan her türlü açıklamasını (herkesin bilmesini istediği) sosyal medya üzerinden yaparken, Şimşekler Grubu,ADS-DER,Üni-ADS BAŞKAN İLE İLGİLİ resmi hesaplardan bir paylaşımda bulunmadılar (Özelde yazdılarsa bilmiyoruz orası ayrı) ama başkan her şeyi açık açık yazarken, bence oralardan da destek yazıları yazılmalıydı.Çünkü başkan göreve geldiği günden bu yana bütün gruplar ve en küçük oluşumlarla bile bire bir yakından ilişkiler kurmuştu ve arası da gayet iyiydi.Ama bugün attığı twetlerden bir tanesinde bu durumun değiştiğini anlatır gibi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder