Sayfalar

30 Nisan 2021 Cuma

ADANA DEMİRSPOR'UN ŞİRKETLEŞME ADIMI RESMİLEŞTİ

21 EYLÜL 2020 TARİHİNDE ADANA DEMİRSPOR BAŞKANI MURAT SANCAK ŞİRKETLEŞME ADIMLARININ ATILACAĞININ DUYURUSUNU AŞAĞIDAKİ ŞEKİLDE YAPMIŞTI.

 "Buradan para kazanma derdinde değilim. Bu zamana kadar cebimden verdiğim paraları da kurtarma derdim yok. Ben bu parayı koyduğumda da gönüllülük esasına göre koydum. Mutlak hedefimiz şampiyonluk, geçen hafta yapılan genel kurulda oy çokluğuyla takımın şirketleştirilmesinin önü açıldı. Adana Demirspor´un şirketleşmesi gerekiyor. Biz kongreden yetkiyi alınca çıkıp şunu söyledim. Bu şirketleşme, borsaya ve halka açılma eğer Adana Demirspor lehine olacaksa bu yetkiyi kullanırım. Benim hedefim takımın yüzde 90´ını borsaya açmak. Halkın takımıysa, işte halk alsın. Bu taraftar eğer Murat Sancak olmasaydı kimseye şirketleşme desteğini vermezdi. İlk etapta yüzde 51´i yönetimde kalacak şekilde, geri kalan yüzde 49´u borsada olacak şekilde düşünüyorum. Çünkü Süper Lig´e çıkarsak değer daha da artar. Benim süre içerisindeki hedefim buranın yüzde 90´ını borsaya açmak."



30 NİSAN 2021 İTİBARİYLE ADANA DEMİRSPOR KULÜBÜ TFF'NİN RESMİ İNTERNET SİTESİNDE ''A.Ş.'' OLARAK TANIMLANMIŞTIR.

BU HAMLE TAKIMIMIZIN GELECEĞİ AÇISINDAN ATILMIŞ DEV BİR ADIM, TÜM CAMİAMIZA HAYIRLI OLSUN...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder