Sayfalar

28 Nisan 2021 Çarşamba

RAKİPLERİMİZİN SON AÇIKLAMALARI

Yusuf Şimşek (Balıkesirspor TD) : ''Rakibimiz şampiyonluğa oynuyor. Bizi ilgilendiren bir şey yok. Mücadelemizi en iyi şekilde yapacağız. Yeneriz, yeniliriz sıkıntı yok. Biz mücadelemizi son dakikaya kadar vermeye devam edeceğiz.Adana Demirspor karşısında çoğunlukla bu sezon fazla süre almayan oyuncularına şans vermek istiyoruz.''

Giresunspor Teknik Direktörü Hakan Keleş : "180 dakika kaldı, biz bunun üstesinden gelebilecek güçteyiz, bilincindeyiz. Akhisarspor maçında üç puan alıp son Tuzlaspor maçında da hedefimize ulaşmak istiyoruz. Bizim için şu an rakiplerin düşmesi ya da şampiyonluğa oynaması hiç önemli değil. Bizim kazanacağımız iki maç var. 6 puan bize yetiyor, bu 6 puanı almak için de rakibin adı şanı hiç fark etmiyor bizim için. Biz galip gelmek için elimizden geleni yapacağız ve bu iki maçı alarak Süper Lig'e çıkacağız."

Onurcan Piri (Giresunspor) : "Ben hep diyorum son 180 dakika, buna da takım olarak hazırız. Giresunluyum ve şu an bu takım burada olduğu için gururluyum. Benim bu takımla ikinci şampiyonluğum olacak, inşallah tekrar nasip olur. Giresun'un ve Giresunspor'un bu şampiyonluğa çok ihtiyacı var. 44 yıl çok uzun bir süre ve ben bu özlemi dindireceğimizi düşünüyorum." 

Sergen Piçinciol (Giresunspor): "Biz çok inanıyoruz kalan iki maçı da kazanıp hedeflediğimiz Süper Lig'e çıkacağız. Bu şehrin hayalini gerçekleştireceğiz. Buna canıgönülden inanıyoruz."

Ertuğrul Sağlam, “35 senedir profesyonel futbolun içerisindeyim. Türk futbolun her kademesinde birçok mücadelenin içerisinde oldum. Ama şu dönem karşılaştığım kadar enteresan olaylarla karşılaşmadım yani futbol adına. Fakat şunu söylemek istiyorum. Allah’ın adaleti şaşmıyor. Dolayısıyla herkes yaptığı işi şeyin mükafatını da görecek, yaptığı kötü şeyin, birinin hakkına girmenin bedelini de ödeyecek. Hesap günü diye bir gün var. Dolayısıyla bugün burada yaptıklarımızın karşılığını orada vereceğiz. Allah bize şu Ramazan gününde tabi özellikle dileğim, orada hesabını hakkıyla verenlerden eylesin. Diğer tarafıyla ülke futbolunda alakalı da çok enteresan şeyler oluyor. Bunları söyledikten sonra da ben Beypiliç Boluspor’a önümüzdeki seneyle alakalı başarılar diliyorum” 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder