Sayfalar

14 Temmuz 2021 Çarşamba

BALOTELLİ, ADANA DEMİRSPOR FORMASIYLA İLK İDMANINA ÇIKTI







 

-Gerçekten geldiğim için çok mutluyum.Transfer süreci de çok güzel gerçekleşti.Takıma yeni katıldım şuanda bütün oyuncuları tanımaya çalışıyorum.İyi bir ekibimiz olduğunu hissediyorum.Gerçekten çok mutluyum.


-Transfer teklifimi ilk olarak menajerim tarafından öğrendim.Daha sonra Başkan Murat Sancak ile görüşmem oldu.Daha önceden Türkiye’den transfer teklifi almıştım.Ama başkanla görüşmemizden sonra onunla benzer karakterde olduğumuzu gördüm.Teklifi aldığım içinde çok mutlu oldum.Burada olmaktan çok mutluyum.


-Genelde hedeflerimi kendime saklarım kimseyle paylaşmam,ama gerçeği söylemek gerekirse bu kalıcı ve başarılı olmak istiyorum.


  • İki Deli şarkısıyla ilgili soru : “Öncelikle şunu belirtmek isterim ben kendimi normal bir insan olarak görüyorum:) Aslında bakacak olursa bu “Deli” ifadesi bana gazeteler ve medya tarafından yapıştırılmış bir damga.Futbolcuların genel olarak asker gibi yaşamalarını istiyorlar sanırım.
  • Eğlenmeyi seviyorum bazen futbolun dışına çıkabiliyorum.Ama ben kendimi normal insan olarak görüyorum.Taraftarlara şunu söylemek isterim ben normal bir insanım ama kazanmayı çok istiyorum.
  • Soru: Fenerbahçe maçı için ne söylemek istersin 
  • Cevap:STADYUMA GELİN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder