Sayfalar

12 Temmuz 2021 Pazartesi

BELHANDA ''Süper Lig'de Başarlı Olmak İstiyoruz''

Takımımız Bolu'da Süper Lige hazırlanırken her gün bir futbolcu basına röportaj veriyor.Basının karşısına bugün Belhanda çıktı ve soruları cevapladı.Muhabirlerden bir tanesi haddini aşarak Adana Demirspor'a transfer olmuş oyuncuya eski takımı olan Galatasaray ile ilgili soru sorma cürretinde bulundu.Bu cesareti kendinizde nasıl bulabiliyorsunuz.Eski takımıyla ilgili soru soracaksanız onu bize imza atmadan önce soracaktınız.Türkiye'de basın işleri maalesef bu kadar yürüyebiliyor.İstanbul yalakalığından vazgeçmiyorlar.Belhanda muhabirin bu sorusuna ''cevap vermek istemiyorum'' diyerek erdemli bir hareket yapmıştır.Umarız bundan sonraki sorularında bu muhabbetleri artık ısıtıp ısıtıp oyuncunun önüne sürmeye çalışmazlar.

Belhanda'nın açıklamaları şu şekilde :

 -Adana Demirspor'a geldiğim için çok mutluyum.Süper Lig için hazırlanmamız gerekiyor.

- Süper Lig'de sadece bulunmak için bulunmayacağız.Başkanımız bu konuda çok büyük yatırımlar yaptı ve yapıyor.Elimizden gelen her şeyi yapacağız.Süper Lig'de başarılı olmak istiyoruz.

- Türkiye dışından kulüplerden de teklif aldım.Başkanımız bana geldiğinde kendimi çok mutlu ve rahatlamış hissettim açıkçası çokta düşünmedim direkt kabul ettim.

- Balotelli'yi insanlar yanlış tanıyorlar.Hatta tanımıyorlar.Balotelli çok tatlı bir insandır.Basında onun hakkında söylenen şeylerin doğruluk payı yok.

- Euro 2020'de Türkiye'Den güzel beklentilerim vardı.Tabiki çok üzüldüm.Bende biraz Türküm bildiğiniz üzere, özellikle elemelerdeki Hollanda maçından sonra beklentilerim olmuştu ama finallerde olmadı.Bir sonrakine inşallah.

- Profesyonel futbolcularınız olduktan sonra Süper lig ve 1. lig arasında pek bir farkta yok aslında, genç oyuncularımız da var tecrübeli oyuncularımız da var.Hocamızında sihirli dokunuşuyla ok güzel şeyler başaracağımızı düşünüyorum.

- Transferden önce Gökhan İnler'i aradım konuştuk.Yönetim başkan ve kulüple alakalı herşeyle beni bilgilendirdi.Çok iyi bir kulüp olduğunu söyledi.İmza attıktan sonra Fatih Teri beni aradı.Orası benim şehrim tarzında konuştuk.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder