Sayfalar

23 Ekim 2010 Cumartesi

TEKNİK DİREKTÖR KASAPLARI


Böyle bir yazı yazmak zaten aklımda vardı...Sağolsun Türkiyedeki
Külup Başkanları ve Teknik direktörler bana yardımcı olarak
BankAsya ve Spor Toto 1.Lig'de 9. Hafta itibariyle
bir şekilde takımından kovulan , bir şekilde takımını yarı yolda
bırakan , başka takımlar uğruna büyük yatırımlar
yaptırdığı takımlarını yarı yolda bırakan 10 adet Teknik Direktörü
saha içine yerleştirdim...
Yerleştirirkende hiçbirinin futbol yaşamında hangi mevkide
oynadıgını , yada Futbolculuk yapıp yapmadıgına dikkat
etmedim...Görünen köy ortada ilk 11 kurmak için
Türkiyenin seviye olarak en üst düzey 2 Liginden
Teknik Adamları seçtim...Ama ne yazık ki 1 kontenjan
boş kaldı...Bu kontenjan içinde eminim ki aday
çoktur...
Eğer Spor Toto 2. ve 3. ligdeki Teknik Direktör
kıyımlarından da bir takım oluşturmak isteseydim...
En az 2 ya da 3 tane daha takım ortaya çıkarabilirdim...Sorun degil
zamanı gelince onları da yazarız...
Kulüp Başkanlarının takım kötü giderken yaptıkları
tek iş olan Hoca göndermek Türkiye'de çok moda
her sene birisi gider başka birisi gelir...
4 Büyük denilenlerde de aynı şey geçerli her yıl mutlaka
içlerinden birisi Teknik Direktörle yollarını ayırırlar.
Bu sene bunu ilk yapan Galatasaray oldu...Yerine de göz booyamak
için efsane oyuncularından birisini getirerek yaptılar...
Avrupa Liginden elenmek Rijkard'ın gönderileceginin göstergesiydi
ama bu gönderiş biraz gecikti ve hafta arası gönderildi...
Hadi anladık Rijkaard'a tahammül edilemedi ve gönderildi...
Peki ya diğerleri mesela Bülent Uygun Bucaspor'u yarı yolda
bıraktı ve 3-4 sonra Eskişehirspor'la anlastı...
Doğrusunu söylemek gerekirse ben Bülent Uygun'un
Buca'yı bırakabileceğini tahmin ediyordum...
Çünkü sezon daha başlamadan Gaziantepspor'la her konuda
anlaştı ve 1 - 2 gün içinde de anlaşma sağlayamadık diyerek
takımı çalıştıramadı...Bunun nedeni ise bana göre sadece PARA...
İlhan Cavcav'da Doll'un geçen yıldan beri arkasındaydı
ama takımda 2 yıldır herhangi bir kıpırdanma göremediği için
onu yolladı.Şuanda yerine yardımcısı devam edecek...
bakalım onun ömrü ne kadar olacak...
Rıza çalımbay bana göre kendi ipini kendi kesti
Youla ve Ümit Karan olayları onun sonu oldu ve futbolcularında
gayretiyle takımdan gönderildi...Rıza gittiğinden beri
Eskişehir mağlup olmuyor...Çalımbay'ın gönderilişini
futbolcular böyle kutluyorlar...
Adanaspor: Kemal Kılıç geçen yıl Bucaspor'u yarı yolda
bırakıp Adanaspor'un başına geçmişti...Bu yılda aynı
tarifeyi Adanaspor'a uyguladı ve Karşıyaka'ya gitti...
Mersin İdman Yurdu: Yüksel Yeşilova'yı çok merak ediyordum
hangi takımda patlama yapacak diye ama asıl patlamayı ona
ağabeyi yaptı.BIÇAKLAYARAK.
Erdoğan Arıca , Karşıyaka'nın sezona onunla başlaması hataydı...
Geçen yılki play off maçlarının ardından gönderilmeliydi...
Çok geç kaldılar göndermekte....
Hakan Kutlu : Bana kalırsa teknik Direktörlük hayatı çok
parlak olmayacak...Denizlispor'un hali ortada...
Ercan Ertemçöz : Daha öncede çalıştirdiği Altay'dan 6. hafta
itibariyle Kayseri Erciyesspor mağlubiyetiyle yollar ayrıldı...
Cemal Gürsel Menteşe : Gaziantep Belediye'den ayrılıp
Adanaspor'un başına getirildi.. bekleyip göreceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder