Sayfalar

2 Mart 2011 Çarşamba

''Adanaspor şirket, Demirspor halkın takımı''

"Adanasporlular yanlış biliyorlar.. Adana Demirspor'un yeri de aynı şekilde kiradır. Adana Demirspor da su parasını ASKİ'ye öder, elektrik parasını TEDAŞ'a öder.. Birbiri arasında hiçbir fark yoktur..

Tek fark Adanaspor bir şirket ve ona bağlı bir şahısa aittir. Adana Demirspor halkın takımıdır.

Bugün ben varım, yarın bir başkası var. Şimdiye kadar kaç tane başkan değişti ve değişmeye de devam edecek. Ben daha önce de söyledim. Önce can sonra canan.. Adana Demirspor'un 10.5 milyon borcu var. Bu borcu belli bir yere getirmeden Adanaspor'a destek olamam.

Ancak yıl içerisinde size söz veriyorum 1 yıl önce bu belediyeden Adanaspor'a kaç lira destek gelmişse bu destekten en az 50 bin, 100 bin TL fazla destek gelecek. Sözümün de arkasındayım.

Adanasporluların da gönülleri rahat olsun. Adanasporlular geçen günlerde yanıma geldiler. Yeni yasayla beraber su borcunu, elektrik borcunu, ASKİ'ye olan kira borcunuzu yapılandırın, bundan sonrasını spor fonundan biz edeyeceğiz dedik. O yapılandırmayı bekliyoruz. Ne zaman getirirlerse ödemeye başlayacağız.

Adanaspor'dan iki tane de futbolcu aldım. 360 bin TL bonservis ödedim. Bu bir lütuf değil. Gerçekten Adanaspor'dan futbolcu alınabileceğini gösterelim istedik. Hem de başka yere gideceğine ya da belkide daha az paraya gidebilirlerdi. Biz 360 bin TL bonservis bedeli ödedik. Adanaspor'a iki oyuncunun bonservisini ödemiş olduk".

yorum yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder