Sayfalar

12 Ekim 2011 Çarşamba

TEŞEKÜRLER

başlarda macera olsun diye kurmuştum bu blogu ama zamanla bağımlılık haline geldi...
kendimce yazmaya devam edeceğim...
yazarken imla falan pek kullanmıyorum farkındayım...
güzel yazılar yamak içinde kendimi paralamıyorum...
dilimin döndüğünce birşeyler karalıyorum yani anlayacagınız...
tek başımayım yazdıklarım bana ait...
çaldıklarımı da belirtiyorum zaten....
spor yazarı degilim ,eski futbolcu hiç değilim , yeni futbolcu da değilim...
ağzım çok iyi laf yapmaz...
pat küt ,öznesiz yüklemsiz yazarım...
benden ahım şahım yazılar asla beklemeyin:)
haklı veya haksız,spor veya spor dışı ayrım yapmam...
aklıma gelen herşeyi yazmak amacındayım ...
AMA EN ÇOK DA MAVİ LACİVERT SEVDAMI ,ASLA BİTMEYECEK OLAN SEVGİMİ , YANİ ADANADEMİRSPOR'U YAZACAĞIM...
Beni okuyanlara teşekür ederim kısaca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder