Sayfalar

2 Mayıs 2012 Çarşamba

YÖNETİM KURULU DER Kİ :TAKIM BİZE BORÇLU

30 mart ve 30 nisan arası gelir ve gider tablosu...
Tabloyu her ay açıklayacagız demişti yenni yönetim...
Bizde her ay merakla bekleyecegiz demiştik , buralardan bu tabloları paylaşırız demiştik...
Yönetim sözünü tuttu , bizde burada yayınlıyorum...
ÇOK SİNİRLENDİĞİM VE ÇOK AGIR SÖZLER SÖYLEMEK İSTEDİĞİM
BİR KONU VAR O DA:
Yönetim Kurulu tarafından kulübe verilen para olarak yazan kısım...
Miktarı 168.250 bin tl...
Daha ilk aydan verdikleri parayı emanet olarak yazdıran bir yönetimimiz var..
Kulübü kendine ilk aydan borçlandıran bir yönetim kurulumuz var...
Biz de bu yöneticilik işini yapmak istiyoruz...Ama Adanademirspor'da...
Verdiğimiz parayı'da kulübe borç olarak yazdırmak istiyorum...

BU TAKIMIN YÖNETİMİNE BUNLARI YAPMAK İÇİN Mİ GELDİNİZ,
SAYIN YÖNETİM...
EVEEEEEEEET....DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder