Sayfalar

22 Mayıs 2018 Salı

GÜRCAN ADAY :Başkan beni kıskandığını söyledi / Yönetim iki Parçaydı

Gürcan Aday : Başkana sahaya kulübeye girmem Giray hocanın işine karışmam dedim.
Hep ekonomik oyuncular aldık.

Gürcan Aday : Erhanda maç başları ödenmezse fesih etme maddesi vardı.Erhan hemen gelir yeterki paralar ödensin.

Gürcan Aday: bu takım 9 milyona kuruldu.
Bir çok oyuncutakımda kalmayı hakediyor.
Giray hocanın gönderilmesi Bolu da kampta başladı.İlk maçtan itibaren düğmeye basıldı.hoca bana teşekkür etti beni 10 hafta sırtında taşıdın dedi

Gürcan Aday: Giray hoca gitmesin diye herkese yalvardım.
Oyuncularda hocanın gideceğini farkettiler.
Takım dogru yönetilseydi en kötü play off oynardık.

Gürcan Aday: Rüstemoviç eski efsanelerden Ziyad önerdi ve onun önerisiyle aldık.Gitmesinin tek sebebi Giray hoca istemedi başkanda tutmadı.Kalsaydı oynardı.Rüstem 2 nalla yollandı.Uefa dam bakalım nasıl bir parayla gelecek Rüstemoviç

Gürcan Aday:Hayatımda yapacagm en son iş teknik direktörlüktü.Teklifi bana Başkan getirdi.Fatih terim le de görüştük konuştuk oda çıkmamı istedi.öyle böyle takımın başına geçtik
Gürcan Aday: Bursaspor dan Ersel hocayı getidim bana yardım etsin diye beni futbolcularda istedi.

Gürcan Aday: Başkan kararları kendi başına alıyordu.
Yönetim bundan rahatsız olmadı.2 ayrı grup yönetim vardı.

Gürcan Aday: Demirsporlular bana sahip çıktılar.Bir videomuz çok izlendi.Başkan bana seni kıskandım dedi.Sen benim önüme geçtin ben kulüp başkanıyım Medyadan uzak dur dedi.


Sezon başı istifa ettim Başkandan rahatsız oldum

Gürcan Aday: Beni Bolu terminalinden Giray hoca aldı.
2-3 defa istifa ettim.Başkan Alma dediğim oyuncuyu almaya çalıştı


Gürcan Aday: Yönetimle bir sıkıntım yok.Lingane 144bin Euro’ya alındı.Devre arasında gitmek istediğini söyledi.3aylık maaşımı verin gideyim dedi.150bin lirayı ödeyemedik.Linganeye borcumuz şuanda 1 milyon oldu.Ödeyemedik UEFA’ya gitti.

Gürcan Aday: Yönetimsel hatalardan dolayı 20 yıllık bir kayıp var.Tamamen yönetimsel.Rizeye Erzurum’a bakın.
Burda herşey muamma

Gürcan Aday: Burdan Adana basınına söylüyorum.Açıklamalarımı yayınlamadılar burdan sitemimi iletiyorum onlara, kimden neyi saklıyorsunuz.

Gürcan Aday: 40 milyon borç var diyorlar ondan daha fazlası var.
Ben 40 milyona razıyım.
Bunların içinde benim söylediğim borçlar var mı ?
Ersel hoca nın 15 milyarlık maaşını ödeyemedi bu kulüp uçak biletini kendi aldı.Personel 6 aydır maaş almıyor


Gürcan Aday: Benim duydugum bir yönetim oluşumu yok ama varsa onlara aracı okurum takımın yarısını ikna ederim.

Gürcan Aday: Fatih terim her zaman takımın yanında süper lige çıkmasını çok istiyor.

Gürcan Aday: Kimse sahip çıkmazsa Demirspor’un gençleri liste yapsın çıksın.Akşı başındaki gençler takıma sahip çıksınlar.Türkiye örnek olurlar.Herles arkalarında durur.Kulube çivi çakılmamış.
Toplam 25 milyon para harcandı
Paralar nereye gitti bilmiyorum

Gürcan Aday: Kongre üyeleri bu borcun hesabını sorsun.Paralar nereye gitti sorsunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder