Sayfalar

13 Haziran 2019 Perşembe

MURAT SANCAK;”POTE GİDİYOR,TANJU ÇOLAK VE YILMAZ VURAL İLE MAHKEMELİĞİZ,BENZİN İSTASYONU AÇACAĞIZ

Adana Demirspor başkanı Murat Sancak gazeteci Salim Manav ile yaptığı İnstagram canlı yayınında yine bir çok konuya açıklık getirdi.Başkanın açıklamaları aşağıdaki gibidir;

-Pote ile yollarımız karşılıklı olarak ayrılıyor.
-Antrenman tesislerimizdeki yoldan taraftaki iki adet sahanın yerine benzin istasyonu yapacağız.Bakalım belediyeler bu konuda bize destek olacaklar mı?
-53 milyon borçla devraldık.30 milyonu ödendi.23 kaldı.Aldığım borçtan daha az borçla bırakacağımı her zaman söylüyorum.Bu takımı şampiyon yapmadan bırakmam.
-Özellikle burdan klavye delikanlılarına seslenmek istiyorum;Akbabalar gibi beklemesinler beni kaçırtamazlar.
-Kulüpten bir tane forma bile ücretsiz olarak dışarıya çıkmıyor.Ben dahil futbolcular ve herkes aldığını ödüyor.
-Döviz kuru Demirspor’u etkiledi.
-Bugün itibariyle Tolga Çiçek isimli futbolcuya 97.000 euro’luk bir ödeme yaptık.Gökoğlu dönemimden kalma bir borçtu ben kendi şahsi çekimi verdim.
-Mehmet Gökoğlu’na olan borç 10 milyon federasyondan gelen tüm paralar onun tarafından temlikli ona gidiyor.Şuana kadar Gökoğlu’na 4-5 milyon ödedik.
-Yılmaz Vural bizi 400bin alacağı için mahkemeye verdi.Belki transfer yasağı bile gelebilir.Açtırırırz.Yılmaz hoca gelirken boş sözleşmeye imza atarım demişti.
-Tanju Çolak ile mahkemeliğiz ayrıca bende Ona sahtekarlık davası açtım.Ona açılan davaları kazanırız.
-Sezer Özmen’i devre arasında istemeyerek Yılmaz Vural istediği için göndermek zorunda kaldık.Tatilde karşılaştık,konuştuk iyi olduğunu söyledi.Bende kampa katılır mısın dedim.Çok duygulandı kabul etti.Ümit Özat’ta çok sevindi.Sezer bu takım için ayağını feda etti biz vefasız insanlar değiliz.
-Herkes Yiğitcan Erdoğan’ı yazıyor tekrar gelsin diye ama ben varken bu kulübe gelemez.Yiğitcan’a alacağının yarısından feragat etmesini ve bir yıl daha kalmasını söyledim kabul etmedi.
-Andersona gelen teklifler var.
-Gelecek sezon Çubuklu forma ana formamız olacak.Kimse kırmızı formaya takılmasın, çok güzel bir forma oldu.
-Altaylı Marcoyu alamayız çok pahalı.
-Şampiyonluk görmeden bu takımı bırakmam Akbabalar beklemesinler takıma da siyaset karıştırmaya çalışmasınlar.Siyaset karıştırmaya çalışanlara sesleniyorum;Ben Recep Tayyip Erdoğan aşığıyım canım malım ve ailem ona feda olsun.Takıma siyaseti sokmam.
-23 milyon borç duruyor akbabalar gelecek olursa ödeyin borcu derim.Öyle bırakırım yoksa gitmem.
-Demirspor’a verdiğim parayı faize koysam 20-25 milyon kazanırdım.Ama ben bunu yapmam.
-Yönetim kurulumdan memnunum şuanda desem istifalarınızı verin hepsinde beni dinler istifa ederler.Şuan için gerek yok.
-Metin Korkmaz bu kulübe zarar vermedi.Hatta masaya otursak alacaklı çıkar.Bize İstanbul’da şirketini açıyor hercümerc.
-Umut Bulut çok pahalı alamayız.Volkn Şeni düşünmüyoruz.
—Genç Traore’ye Anderlecht 300bin Euro bonservis verdi vermedik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder