Sayfalar

10 Kasım 2019 Pazar

Murat Sancak “DEVRE ARASINA KADAR MECBUR SABREDECEĞİZ”

Çok değerli Adana Demirspor  taraftarı, değişik hesaplardan pravakatörlük yapanlar.bu takımın menfaatini istemeyenlerdir ve eminimki incelense belki ads yle alakaları bile yoktur.ya bşr hocanın, adamı yada bir menajerin adamı,yada menajerdir.
Burdan tekrar söylüyorum size ekmek çıkmaz yallah.

Ayrıca gerçek Adana Demirspor  taraftarı üzgün.EVET ama bende üzgünüm hemde çok.ama elimizdeki malzeme bu ara transfere kadar sabredecez.unutmayın bursayı yenen karagümrük,akhisar,altınırdu maçlarını iyi oynayan da bu futbolcu lar evet bir şansızlık lakaitlik var.ve gereken yapılıyor.
Yönetim idari kadro,bazı futbolcu larla ilgili karar aşamasındayız.ama bu takım hepimizin ve sahip çıkmamız şart.atıp tutmak kolay kov gitsin hepsini kimi kovuyorsun hadi kovdun maliyeti külübe zararı kim ödeyecek.kusura bakmayın külubün menfaatini Korumak benim işim.hiç merak etmeyin gereken yapılacak ve devre arası na kadar sabredecez.sabredin demiyorum SABREDECEZ diyorum.emelleri hesapları olan kongreyi beklemek zorundasınız VESSELAM

Beni fazla konuşturmayın frenim patlarsa çok kişinin canı sıkılır.ama şunu bilin Adana Demirspor başarısız olsunda başkan gitsin diye bekleyen iç ve dış mihraklar çok onlarda kendilerini bilirler bende bilirim o yüzden her türlü engeli aşmak için bir bütün olmak şart.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder