Sayfalar

26 Nisan 2020 Pazar

ADANA KIRMIZI KOLTUKLARA KARŞI BİR OLDU


ADANA'NIN YENİ STADYUMUNA (8 YILDIR BİTİRİLEMEYEN STADYUM) TAKILACAK OLAN KIRMIZI KOLTUKLARIN İPTALİ İÇİN DÜNDEN BU YANA BÜTÜN TARAFTAR TEPKİLERİNİ SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN DİLE GETİRİYORLAR.
BUGÜN EFSANE RADYODA AHMET DURAN ÇAĞ VE RIFAT SÖYLEMEZ BU KONU ÖZELİNDE ÇOK GÜZEL BİR YAYIN YAPTILAR.
YAYIN 3 SAATE YAKIN SÜRDÜ,HEM DEMİRSPOR'DAN HEMDE ADANASPOR'DAN ÖNEMLİ İSİMLER BAĞLADI.


Tunceli Valisi Tuncay Sonel : Stadyum koltukları için spor bakanımız sayın Kasapoğlu ile görüştim.Stadyumun yarısını Mavi-Lacivert yarısının Turuncu-Beyaz olmasını teklif ettim.Olumlu baktılar.Adanamızın 2 takımlı olduğunu şehrin değerlerini göz önüne alınmasını söyledim.Ben Tunceli Valisi olabilirim ama benim memleketim Adana,benim hayatım orada geçti.Her zaman heryerde Adana Demirsporluyum ben,devletimiz vatandaşımızın mutluluğu için var.Bu sese kulak vermek lazım harika bir stad yapmış devletimiz koltukları değiştirmek zor değil.Diğer şehirlerde yapılan stadyumlar ortada şehrin değerlerine ait renklerde koltuklar yaptılar.

CHP Adana Milletvekili Ayhan Barut :Stadyum maalesef bir türlü bitirilemedi.Bu renkler iki takımlı bir şehre ihanettir.Stadyumun bitirilmesi için Meclise 2 defa önerge verdim.

Radyospor Salim Manav : Adana'daki koltukların Gaziantep'e takılmayan koltuklar olduğu söyleniyor.Kayseri'de 2 takım vardı ve o dönemde stadyum 2 renkti bu Adana'ya da yapılabilir.Yeni stadyumun en büyük sorunu ulaşımdır.Bu ulaşım sorunu çözülmeli şimdiden başlamaları lazım.Atatürk isimleri stadyumlardan siliniyor,bunları da konuşmamız lazım.Bu renkler Adana'lıların içine sinmez,Adana'yı küçültmeyin böyle yaparak.Stadyuma iki farklı isimde verilebilir.Corona günlerinde bu konuların konuşulması beni üzüyor.

Gazeteci Yavuz Yıldırmaz : Bu konu hakkında bir duyum aldım ve ilk defa burada açıklıyorum.Sayın Ömer Çelik'in de bu konuya el atacağı duyumunu aldım.

Hep Birlikte Adanaspor Platformu : Bizce Adana'nın 2 rengi vardır.Biri Turuncu birisi de Mavi,2 ortak renk budur.Demirsporla bu konuda hemfikiriz.Turuncu-Mavi veya Mavi-lacivert ve Turuncu-Beyaz olmalıdır.

Turbey-Der Ali Gönlü : Renklerden önce stadyumun yerini ve ismini konuşmamız lazımdı ama şuanda renkleri konuşuyoruz.Adana'nın güçlü bir lobisi olmadığı için bu sorunlar yaşanıyor.Stadyum 8 yıldır bitirilmedi.Kimseye sormadan Şehrin dışına stadyum yaptılar.
Diğer şehirlerde taraftar gruplarının fikirleri soruldu,Kimse bizimle bu konuda bizimle irtibata geçmedi.

ADS-DER Telat Şahin : Programa bağlanan herkes aynı şeyi söylüyor bu renkler Adana halkını mutlu etmiyor.Bu karar düzeltilebilir,başta fikirler alınmadı ama artık almalılar.Biz zamanında Belediye başkanları,başkanlar konuştuğumuz herkese stadın yerinin yanlış olduğunu söyledik.Stadyumu buradan taşıyamayız Artık buraya Metro bağlanmalı.

Şimşekler Grubu Aydın Çakay : Herkes sordu neden en son bağlanıyorsunuz diye.Biz Kendi isteğimizle en son bağlandık bunu bilsin herkes,Adana'da birlik yok o yüzden istedikleri gibi at koşturuyorlar.En başta bu takımlara kalıcı gelirin konuşulması lazım.Adana Demirspor için yıllardır Tesisleşme ve altyapıya önem verilsin istiyoruz.
Bu şehri yönetenlerin Demirsporlu olmasını istiyoruz.Biz her zaman sosyal konulara duyarlı olduk.Temsa'da çıkartılan işçilerin yanında olduk.Biz her zaman halkın yanındayız.
Başkan Murat Sancak sadece Demirspor için değil Adana için büyük şans,her zaman destek olan Jülide Sarıeroğlu'na da burdan teşekkür ediyoruz.Taraftarın her sorunu ile ilgileniyor başkanımız,sevgisinde çok samimi bir insan.
Kırmızı-Beyaz'ı istemiyoruz diye bir polemik yaratılmasın bizler ülkesini seven insanlarız.Bunu yaptıgımız pankartlarla da herkese gösteriyoruz.İnsanlar yazdıklarında dikkatli olsunlar.Hatta stadın ortası kırmızı beyaz olsun,güney kale arkası turuncu-beyaz, kuzey kale arkası mavi lacivert olsun.
Tunceli valimiz sayın Tuncay Sonel Elazığ'da maç öncesi bizi karşıladı sonrasında maç bitti yola çıkacağız baktık Sayın valimiz yine yanımızda biz orada çok şaşırdık.Bütün taraftarlarımıza yol erzağı ikram etti.Malatya'yı geçerken hep aradı durumumuzu sordu.Allah ondan razı olsun.her zaman yanımızda yer alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder