Sayfalar

15 Haziran 2023 Perşembe

Vincenzo Montella'dan Duygusal Veda Mesajı

 ''Bütün hikayeler en güzel hikayeler bile er ya da geç bitiyor. Adana Demirspor ile 30 Haziran 2023 tarihinde sona erecek olan sözleşmemi uzatmama kararı aldığı fakat bu iki yılda birlikte yaptıklarımızdan dolayı çok büyük gurur ve memnuniyet duyduğum kulübümden acı verici ama bir o kadar da bilinçli bir karar ile ayrılmış olacağım. 

Geleceğin sportif başarılarının temellerinin atıldığını düşündüğüm bu dönem benim için duygu dolu iki sezon oldu. Bununla birlikte liderliğimde sürdürdüğümüz sportif gelişim ve sürecin tamamlandığını düşünüyorum. Artık bu gelişmenin devam edebilmesi için yeni bir döneme yeni bir döngü ile benden sonra gelecek olan kişilerle devam edeceğine güvenim tam olacak. Benim bütün katkılarım burada tamamlanıyor. Gönül rahatlığıyla şunu diyebilirim ki, her şeyimi verdiğim bu güzel projenin ve bu gelişim sürecinin devam edebilmesi için yeni enerjilere ihtiyaç var. Sadece futbol ve profesyonel açıdan değil. İnsanı açısından da duygusal olarak da çok yoğun iki yıl oldu. 

Ülkenin bir kısmını kasıp kavuran deprem trajedisini yakından yaşadım ve o anlarda bütün benliğimle kendimi bir Türk vatandaşı ve Adanalı hissettim. Duygusal anlamda çok yoğun olan bu dönemler benden çok enerji aldı. Artık yeni bir sayfa açmam gerektiğini, bunu yaparken de hem çok güzel anılar ile hem de çok büyük bir aidiyet hissi ile yapmaktayım. 

Takıma hocalık yapmama ve beni hemen büyüleyen Türk futbolunu tanıma fırsatı veren, her şekilde beni ikna etmeye çalışani hatta son dönemlerde defalarca yeni bir sözleşme yenileme teklifinde bulunan başkanımıza çok teşekkür ederim. 

Bu iki sezondaki oyuncularımla benimle birlikte ve tüm teknik heyetle güçlü empati kurmalarının ve kendilerini tamamıyla futbol bilgime adadığı için saha içi ve saha dışında her engeli aşmamızı sağlayan bu büyüleyici ve ilham verici süreçte hem insani açıdan hem profesyonel açıdan hepsine tek tek teşekkür etmek istiyoum. Bunu hep birlikte başardık ve tarihi bir sonuç alarak Avrupa kupalarına katılmaya hak kazandık. 

Tüm teknik ekibime tüm yöneticilerimize ve bütün kulüp çalışanlarına verdikleri mücadeleden dolayı teşekkür ediyorum. Tarafarlarımıza da ayrı bir parantez açıp geldiğim ilk günden bu yana bize tutkuyla desteklerini gösterdikleri için çok teşekkür ediyorum. 

Adana'yı her zaman kalbimde taşıyacağım ve bu renkleri büyük bir sevgiyle takip etmeye devam edeceğim.

Çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın.

Vincenzo Montella"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder