Sayfalar

12 Eylül 2024 Perşembe

Murat Sancak ; TRANSFER TAHTASINI AÇAMIYORUZ

 




Evet çok değerli ADANADEMİRSPOR taraftarları,

bu yıl zor bir sezon geçirdik,oyunlarla,ihanetlerle geçirdik,üzerinedir benim ticari sorunlarımda eklenince maalesef sezona öyle başladık,tahtayı açmak için bugüne kadar uğraştık ama geldiğimiz noktada maalesef açamıyoruz,parayı yatırsak bile 6 ay transfer yasağımız olacaktı,şimdi şunu yaptım bunu yaptım vs vs diyecek durumda değilim,en azından varolanı korumak maksimum almamız gereken puanları alıp 2 devre başlamadan transfer tahtasını açar vaziyete getirip,transferlerimizi  yaparak yolumuza devam edecez,şundan herkesin emin olması lazım,ben murat sancak,nasıl ilk geldiğim günden bugüne nasıl fedakarlık gösterdiysem bundan sonrada gösterecem,şimdi bizlere düşen görev hep beraber birlikte kenetlenip bu süreci beraber aşmaktır,başka çaremizde yok,bunun dışında kim hareket ediyorsa ADS ye en büyük ihaneti yapan olacaktır,bazılarının kurduğu oyunu görerek başkanlığa hemen geri döndüm,amaç niye teker farklı olunca,benim hem ADS ye hemde ads ye gönül veren herkese karşı sorumluluklarım var,o yüzden şu dakikadan itibaren diyorumki,hedefleri emelleri olanlar geri durun size ekmek yok,ADS ye gönül verenler,her şeyi bir tarafa bırakın hep birlikte bu girdaptan çıkalım,başka yapacak bir durumuzda yok,BEN ESKİSİNDEN DAHA ÇOK,bu takımımız için daha çok uğraşacam,yeniden yapılandırmaya girdik,yeni profesyoneller aramıza katılacak,inşallah bu yapılandırmayla bu birliktelikle,2025-2026 sezonuna yeni hedefler koyarak eski günlerimizden daha yüksek hedefler koyarak devam edecez,ama sizsiz olmaz,hep birlikte olur.şehirden tekrar söylüyorum,loca alın,çalışanlarınıza kombine alın ,bilet alın,maç günlerinde çalışanlarınıza izin verin,hediyeleşmelerinizde Ads ürünleri alın hediye edin,TÜM şehirle ve Türkiye’nşn her yerinde gönül vermiş olanlarla beraber,GÜZEL GÜNLERE diyorum,varolan futbolcular ve teknik heyet ve kalan çalışanlarımızla,FUTBOLCULAR a gereken ehemmiyeti göstererek sizlerde sahada 12.adam olarak üzerimize düşeni yapacağanızdan şüphem yok,ALLAH yar ve yardımcımız olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder