Sayfalar

23 Haziran 2012 Cumartesi

Aydogdu'nun adamından ,Gökoğlu'na TAŞ

Mehmet Gökoğlu'nun şampiyon olan yönetiminde yer alan ve şuanda başkanlık yarışında karşı taraf Selahattin Aydogdu tarafında yer alan Edip Gülnar Gökoglu'na felaket sert bir açıklama yayınladı...
Eski dostlar düşman olmuşa benziyor...Koltuk sevdası 2 kardeşi bile birbirine düşürür...
Bu tip atışmaların bizim yönetimde olması çok dogal...
Bugün yanınızda olan kişi yarın karşınızda olabikliyor...
Karşıda olurkende yönetim içerisinde ki sırları da deşifre etmiş oluyor...
Bir taraf köşeye sıkışıyor...Gerisi malum...
Karşılılı basın açıklamaları falan filan uzayıp gidiyor...
Aşagıdaki açıklama edip günara aittir.:

GÖKOĞLU; Bak beni konuşturmaya kalkma mahcup olursun. Bu kulübü senin oyuncağın yapmayacağız. Sen laf anlamıyor musun? Bugünkü basın demecinde neyi irdelemeye çalışıyorsun?

Bütün Demirspor camiası olarak yıllarca yakındığımız şey neydi? Adana sahipsiz. Protokolüne bak bomboş diye yakınan bizler değil miyiz?
Şimdi ise Valimiz, Büyükşehir Belediye Başkanımız, İl Başkanlarımızın vs vs. kanayan yaraya neşter vurmalarını sağla, muhterem zevatların elini taşın altına soktur, yardım etmeye uğraş versin, şimdi de kalk bizleri eleştirmeye kalk .

Sen başımızdayken, il başkanlarına, ilçe başkanlarına hatta ve hatta başbakanımızı karşılamaya gidenler arasında sen de dahil olmak üzere bütün yönetim gitmedik mi?
Niye yaptık? Demirspor'un menfaati için değil mi?
Ben o gün de, bugün de Demirspor'un menfaati için doğru yaptığımıza inanıyorum.
Sana ne oldu da şimdi tepkilisin? Tepkin neden biliyor musun?
Evet yardım ederiz dedirttik ama , seni camianın %95'i istemediği için aralarına almadılar.

Bak kardeşim…
Demirspor menfaati için bir ivme yakalandı. 6 trilyonluk hibeli para girecek kasaya.
Katkın oldu olmadı, onu irdelemiyorum. Bu takım senin başkanlığında şampiyon oldu. Sen onu düşün. Biliyorsun 10 trilyonluk borç var. Bank Asya Ligi, İddaa, TV, Reklam ,Kombine ve Hasılat bu borcu kapar.
Giren 6 trilyonla bu sene idare edilsin sen hinliği bırak da bu işin takipçisi ol.
Bu 6 trilyonun kasaya yansımasını sağla.

Borçsuz bir kulüp olalım o yetmez mi bize?
Kafanı bu güzel yönleri ile düşün.
Fesatça düşünme, basında da şovlarından vazgeç.
Genel kurulda her şeyi dobra dobra konuşuruz. Benim sana dostane tavsiyem aday olma, çekil.
Bu geçmişlerden ders alıp daha olgunlaşmış bir şekilde gelirsin.

Demeçlerinle hiç çirkinleşmene gerek yok, karşındakileri de çirkinleştirmeye uğraşma. Olmadı ve olmaz senden şu anda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder