Sayfalar

21 Haziran 2012 Perşembe

Gökoglu'ndan Aydogdu'ya TAŞ

PUSUDA BEKLEYEN MEVCUT BAŞKAN...KARŞINDA BİR RAKİP OLDUGUNU ÖGRENİNCE...HEMEN ATAK YAPTI VE ADAYLIGINI AÇIKLAMAK MECBURİYETİNDE KALDI... ŞUAN Kİ YÖNETİMDEN BİR KİŞİ İSTİFA ETTİ... BİR KİŞİDE SELAHATTİN AYDOGDUNUN LİSTEAİNDE YER ALIYOR... GÖKOGLU YONETİMİNDE ÇATLAKLIKLAR OLUSMUŞ DURUMDA... BU GELİSMELER ÜZERİNE GÖKOGLU YÖNETİMİ AŞAGIDAKİ AÇIKLAMAYI YAPMAK DURUMNDA KALDI.... Kulübümüzün 20 Haziran günü yapılması planlanan olağan kongresi çoğunluğun toplanamaması nedeniyle 27 Haziran tarihine ertelendi. Ben ve yönetim kurulundaki görev yapan arkadaşlarım ortak bir kararla Demirspor'un geleceği için kongrede yeniden aday olma kararı aldık. Basından öğrendiğimiz kadarıyla Adana Demirspor Kulübü Başkanlığına aday olan bir arkadaşımız daha var. Bu kulübümüz açısından son derece sevindirici ve umut verici bir manzaradır. Geçmiş yıllardaki kongre süreçlerinde ortaya hiçbir adayın çıkmaması, kulübümüzün kayyuma devredileceği korkusu ve kongre salonlarında son dakikada oluşturulan yönetim listelerinden sonra bugün Demirspor Kulübü'nü yönetmeye iki listenin birden talip olması mutluluk vesilesidir. Ancak şu konuda Adana kamuoyunun, camiamızın ve saygıdeğer Kongre Üyelerimizin dikkatini çekmek istiyorum. Düzenlediğim son basın toplantısında, "Adana Demirspor Kulübü'nün kimler tarafından yönetileceğine değerli kongre üyelerimiz karar verecektir" şeklinde bir ifade kullanmıştım. Bugün bu sözü altını çizerek tekrarlamakta fayda görüyorum. Bunu ısrarla vurgulamamın nedeni ise bazı çevrelerin Adana Demirspor'un yönetimine talip olan diğer arkadaşımızın Sayın Valimiz ve Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilimiz ile görüştüğü ve bu görüşme sonunda Adana Demirspor'un bu arkadaşımızın başkanlığındaki yönetim kurulu tarafından idare edileceği yönünde ortaya attığı iddialardır. Gerçeği yansıtmayan bu iddiayı ortaya atanlar acaba, Adana Valimiz Sayın Hüseyin Avni Coş ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekilimiz Sayın Zihni Aldırmaz'ı zor duruma düşürdüklerinin, Adana Demirspor'un mevcut yönetim kurulu ve Demirspor'un kongre üyelerini ise hiçe saydıklarının farkındalar mı? Halen Yönetim Kurulumuzda görevli bulunan lakin son günlerde diğer listede görev alacağını öğrendiğimiz bir arkadaşımızın kongre salonu çıkışında gazetecilere "Sayın Valimiz ve Sayın Büyükşehir Belediye Başkan Vekilimiz yapılan toplantı sonrası yeni oluşturulan listeye destek kararı aldı" şeklinde bir açıklama yapması kongre sürecinde Demirspor Kulübü'nü küçük duruma düşürmüştür. Yine tekrar ediyorum, Adana Demirspor Kulübü'nün başkanını da yönetim kurulu üyelerini de kongrede oy kullanacak üyeler belirler. Sayın Valimiz ve Büyükşehir Belediye Başkanımız elbette bu süreçte fikirlerine ihtiyaç duyulacak insanların başında gelmektedir. Onlar şehrimizin en üst düzeyindeki insanlardır. Demirspor'a olan katkıları ve elde ettiğimiz şampiyonluktaki katkıları da takdire şayandır. Ancak kongre sürecinde Demirspor'u yönetmeye talip olan bir adayın Sayın Valimiz ve Büyükşehir Belediye Başkanımız tarafından desteklendiği iddiasını ortaya atmak onlara yapılacak en büyük haksızlıktır. Kaldı ki, önceki akşam Adana’mızın iki ayrı televizyon kanalında ortak canlı yayına çıkan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilimiz Sayın Zihni Aldırmaz, Demirspor'un kongre sürecine ilişkin yöneltilen bir soruya "Demirspor'u yönetmeye iki ayarı listenin talip olması sevindiricidir. Ben her iki adaya da eşit mesafedeyim" şeklinde cevap vermesi, bu konuya ilişkin öne sürülen iddiaların doğru olmadığını ortaya koymuştur. ADANA DEMİRSPOR KULÜBÜ YÖNETİM KURULU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder