Sayfalar

3 Haziran 2012 Pazar

BENİM İLK ŞAMPİYONLUĞUM

Belki de adam akıllı kelimeler yazamadık...Şu satırlara ...Play off zamanı büyük konuşmak istemedim...
İçimizde küçük bir umut vardı...
Şampiyonluga inanmıyordum Altıordu maçından önce , ne yalan söyleyeyim play offa bile kalamayız diye düşünüyorduö....
Futbolcularımızın Altınordu maçı öncesi yaptıkları antrenmana çıkmama eylemi zaten benim içimdeki bütün ümitleri tüketmiştiii...
Peki sonra ne oldu da ben bu şampiyonluğa uafacıkta olsa inancım kalmamışken...İnanmaya başladım...
Ne mi oldu...
Futbolcularımızın yönetime rest çeken açıklamaları oldu...
Açıkça söylediler yönetim paramızı vermiyor antrenmana çıkmıyoruz ,ama sanmayın ki biz play offlara kalmayacagız , play off a kalıp orada da şampiyon olacagız...Bu bizim için onur meselesidir dedikleri anda benim de içimde küçük bir kıpırdanma oldu...
Adanademirspor la ilgilendiğim kadar diğer ligleri de takip ederim...Futbolcuların toplu halde yönetime sizi artık yanımızda görmek istemiyoruz '''' diye bir açıklama yaptıgını hatırlamıyorum...varsa hatırlayan yazsın...
Yaptılar bu açıklamayı bizim futbolcularımız yaptılar...

Lig devam ederken o kadar kolay maçlarda o kadar kolay maçlar kaybeden bu futbolcu arkadşlarımıza hiç güvenmiyordum ta kiii o açıklamaya kadar...
Bu ligde play offa kalırsak maçlara gitmeyecektim...kendi kendime söz vermiştim (tutamayacagımı bile bile).
işte futbolcuların o açıklaması beni play offların ilk maçı olan Balıkesirspor maçına götürdü...
Resmen ecel terleri dökerek maçı kazandık...Bu kadar korktugum bir maç var mıdır bilmiyorum...
Tribünde donup kalıyorduk adeta ...Tek tesellimiz allaha dua etmekti...bende onu yaptım...
Balkes maçını Raşit'in ve allahımızın sayesinde kazandık desem yeridir...

İkinci maçta bukez ankara takımı olan bugsaşspor ile pazar günü karşılaşacaktık...Tribünde olamadım evde tv başında izledik...
Maç başa baş geçti denebilir...Normal süre, uzatmalar derken sıra geldi penaltılara,,,
kalecimiz şener kurtarıyor,, futbolcularımız atamıyor...
şener kurtarıyor,,biz kaçırıyoruz....
en son penaltıyı kaleciler atacak ve rakibin kalecisi topa vurdu bizim şener topu kurtardı , Takımımızın göbeğini şenerin kesecegi vakit geldi...Topun başına geçti..Vurdu top ağlarda...
Adanademirspor finalde...Sevizçten yapacak şey bulamıyoruz...

ARTIK SIRADA FİNAL MAÇIMIZ VARDI RAKİP BİZDEN BİR GÜN SONRA MAÇA ÇIKTI...fethiyespor da penaltı atışları sonucunda finalde rakibimiz oldu...
Bloga fethiyespor'la ilgili herhangi birşey yazamadım....
Şimdiye kadar 10 maç yaptıgımız hiç maglup olmadıgımızı...4 kez galip geldiğimizi ve bu sezon 2 kez bu takımı maglup ettiğimizi bu satırlara yazamadım...
Çünkü içimde final korkusu vardı...Giresun ve güngören maçlarını tribünde yaşadığım için , o maçlara da favori çıktığımız için içimde korku vardı....
SUSTUM...SUSTUM...SUSTUM...
Sdece bekledim konuşmamayı yazmamayı bekledim...
Arkadaşlarla konuşurken yeneriz demedim...yenecegiz,,,yenmeye gidiyoruz demedim...
Diyemezdim...Çünkü final maçı bu rakip ligin en kötü takımı bile olsa tek maçta çok şey başarabileceğinin farkındaydı...
Bende iddialı konuşmamam gerektiğinin farkındaydım...Yola çıkacagımız gün gece 4 te uyandıgımı da kimseler bilmez...İçimde heyecan ve korku karışımını kimseye anlatamazdım çünkü kimse anlayamazdı...
Gece yola çıktıgımızda heyecanımı hala kontrol etmeye maçın 2 türlü olmadıgını ve sadece bizim kazanacagımız  biz maç olacagını düşünmeye başladım...

Yolda dualar ettim...Allahım güldür yüzümüzü dedim...

O AN GELDİ...
hakem barış şimşek maçın ilk düdüğünü çaldı...içimde sonsuz bir telaş sonsuz bir umut ve sonsuz bir heyecan kalbim gümbür gümbür atmaya başladı...
İlk gol oldu bu kez heyecan 2 kat daha artmaya başladı içimde ...Maçın bir an önce bitmesini istiyordum...sagımdakilere solumdakilere 2. yarıyı oynamasak olma mı diyorum...
İkinci yarı takım kontrollü oynadıkça açık vermeye başladık...Skoru koruma telaşı futbolcuları sarmıştı çünkü hepten...
2. golün gelmesi heyecanlanma mı daha da arttırdı...aMA takımımızın...bizi strese sokacagını düşünmüyor da değildim...Bu düşüncem de haklı çıktım(şoma agızımı)...Rakip golü buldu canla başla saldırmaya başladı...
Balkes maçından daha beter bir son beş dakika geçirdim...
Şener'e ne kadar teşekür etsem o kadar az kalır..tribünnde onun için edilen duaları duysa o da inanamazde neler yaptıgına...
Tribündeki 10.000 den fazla kişi son dakika daki pozisyonu şener çıkarınnca başladı sevinmeye herkes...

Hakkımızdı bu sevinç bizim...Tamam kadro olarak zayıf bir takımla play off finaline çıktık biliyorduk ama bundan önce 2 kez en güçlü kadrolarımızla bu işi başaramamıştık...
Bukez futbolculaar sahaya yüreklerini koydular...
geçen yıl favori olmamasına ragmen şampiyon olan sakaryaspor'un yaptıgını bu yıl biz yaptık...
FUTBOLCULAR ŞAMPİYON OLMAK İSTEDİLER...bunun için sahada mücadele ettiler...

BU başarıyı saglayan da en başta futbol takımımıza ,,sonra da teknik direktörümmüz ercan albay'a sonsuz teşekürlerimi iletiyorum...Ben nasıl yaşadıgım sürece bekir çınarı unutmayacaksam...
Bundan sonraki hayatımda da sizleri asla unutmayacagım...
Yeni sezonda belki bir çogunuz aramızda olmayacak...ama olsun efsane kadrom benim sizsiniz...
Bu benim yaşadığı ilk şampiyonlugumdu..Bana bu günleri gösterdiğiniz için sonsuz teşekür ederim...

2 yorum:

  1. O kadar uzaktık ki şampiyonluk fikrine, ne yapacağımızı ne yazacağımızı bilemedik gerçekten. Hepimize hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  2. Aynen cok uzaktaydi.sampiyonluk..
    Herkese hayirli olsun

    YanıtlaSil