Sayfalar

24 Eylül 2012 Pazartesi

SPOR01'E CEVAP


Spor01.com sitesinde bir tane yazar var adı da Bülent Kaplan...
Adanademirspor'u kaosa kim götürüyor diye bir yazı yazmış...
''taraftar kime hizmet ediyor'' dİye küstahça bİr cümle kullanmış kendileri...
Taraftarın Başkan adayı Selahattin Aydogdu'ya hizmet ettiğni söylüyor..
Sen önce şapkanı önüne al da bir düşün ben kime hizmet ediyorum diye...

Şimşekler Grubu sadece ADANADEMİRSPOR'A hizmet ediyor...
Gerekirse Adanademirspor için canını verir bu taraftar...
Senin gibi kendini köşe yazarı sanan tipler eleştiremez bu taraftarı...
Yüreğin yetmez...
Senin gibi  yazarlarda herşeyi bildiği halde 3 , 5 kuruş para için
Taraflı ,yanlı ve böyle  yazılar yazar...
yazının tamamı (http://www.spor01.com/adanademirsporgoster.php?id=14448)

Yazısının sonlarında da Bu yönetimin istifa etmesi durumunda yerine gelecek gizli bir yönetim var diyor...
Ama bu yönetimin de Mehmet GÖKOĞLU veya  Selahattin Aydogdu olmadıgını söylüyor...
Gizli bir şekilde yapılandıgını ve kendisinin de gizli bir şekilde bu yapılanmayı takip ettiğini söylüyor...
Ama bu gizli başkan adayının ismin de açıklamıyor...
Gizem yapmaya çalışıyor kendileri...
Aynı durumu geçenlerde başka bir spor yazarı yaptı...Bildiği ve açıklaması gereken haberi parça parça vermeye çalışıp sitesinin tık'ını arttırmaya çalıştı...
Siz nasıl spor yazarısınız varsa bildiğiinz yazarsınız...
Eger bildiğiniiz birşeyler yoksa da kendi kendinize gündem yaratmaya çalışmayınız...
ADANA'daki spor yazarlarının çalışma şeklii sanırım Türkiye'de hiçbir yerde yoktur...
Herşeyi bilirler...
Herşeyi duyarlar...
Ama ben bunu biliiyorum da ama şimdiliik açıklamıyorum derleer...
EEEE siz nasıl gazetecisiniz yazdıklarınızı nasıl okuyalım nasıl inanalım...
O zaman bende her akşam burada yazayım birşeyler yarın açıklıyorum diiyeyim...
Ertesi gün olunca da açıklayacak zamanı beklyorum diye yazılar yazayım...
Ben bile gazeteci, spor yazarı olmadıgım halde böyle ucuz numaralara başvurmuyorum..
YAZIK BE ACIYORUM GERÇEKTEN SİZLERE...

Sen açıklamadan ben açıklayım o zaman bülent kaplan...
BU İSİM : MUSTAFA TUNCEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder