Sayfalar

25 Eylül 2012 Salı

Yönetim Kurulundan Basın Toplantısi

“Değerli basın mensupları hoş geldiniz. Yönetim kurulumuz bildiğiniz üzere 2 Temmuzda iş başına gelmiştir. Bu tarihten itibaren ben ve bütün arkadaşlarım Adana Demirspor Kulübünün bayrağını daha ileri taşımak için bu iki buçuk aylık dönemde PTT 1.Liginde başarılı olmak için, futbolcularla ve teknik heyetle anlaşılarak takımımızın lige hazır duruma gelmesi için elimizden gelen her şeyi yapmış bulunmaktayız ve yapmaya da devam ediyoruz. Dört maçlık periyodu değerlendirdiğimizde yeni bir takım olduğumuzdan dolayı taraftarlarımızın ve gönüllerin istediği gibi bir başarı olmamıştır. Bunun nedenlerinden biri takımımızın yüzde yetmiş beşi yeni kurulan takımdır. Bu da futbolda ilk maçlarda olan uyum sorunu, takımın birbirine alışması; bu tür durumlar biz istemesek de dört maçlık periyodun sonunda takımımız başarılı olamamıştır. Oysa bizim isteğimiz bir an önce taraftarımızla, teknik heyetiyle, futbolcusuyla, basınıyla, yönetimiyle birlik ve beraberlik içerisinde bugünden itibaren bugünden itibaren en büyük amacımız başarıyı yakalamaktır. İnanın, bir maçlık alınacak bir galibiyetin bu takıma nelerin katacağını hep birlikte göreceğiz.
* 72 yıllık tarihimizde Adana Demir Spor Kulübünü ayakta tutan taraftarlardır. Hiçbir zaman, bu dönemki gibi Demirspor taraftarı bölünmüş, birbirine küfür eden, Demirspor’un yönetimine küfür eden bir durum yaşanmamıştır. Belli ki bu durumun oluşması için belirli kişiler tarafından bu durum, bu kaos ortamı yaratılmaya çalışılmaktadır. Bu kişi de Selahattin Aydoğdu’dur. Buradan Selahattin Aydoğdu’ya sesleniyorum. Bizler gelip geçiciyiz. Yarın bir gün kendisi de, belli bir zaman sonra Adana Demirspor Kulübüne başkan olabilir. Eğer kendisi başkan olursa şunu unutmasın ki bizler hiçbir zaman kendisine karşı bu tür davranışlar sergilemeyeceğiz. Bundan sonra bu işin sorumlularından biri de Selahattin Aydoğdu’dur.
* Sistematik şekilde yönetimi sosyal internet sitelerinde, spor sitelerinde, stadyumda ve çeşitli platformlarda olmadık şekilde itham ederek sadece ADANA DEMİR SPORU düşündüklerini söyleyenler, bizlerin “rantçı, çıkarcı, etiket peşinde” olduğumuzu iddia edenler; sizleri iddialarınızı kanıtlamaya davet ediyoruz. Bizler SADECE Adana Demirspor arması için emek harcıyoruz. Seçildiğimiz andan itibaren, yönetim daha mazbatasını almadan, göreve dahi başlamadan; adeta planlanmış şekilde yönetimin bu şekilde karalanması sanki bir linç kampanyası içine sürüklenmesi “ADANA DEMİRSPOR” menfaatlerinin neresindedir? Bu, olsa olsa ancak kişilerin şahsi menfaatleri için olur.
* Bizi başından beri destekleyen taraftarlarımıza çok teşekkür ediyoruz. Şu anki kaos ortamına daha fazla tuz biber ekmemek adına sessiz kalan SESSİZ ÇOĞUNLUK diye adlandırdığımız taraftarlarımızın da artık sesinin yükseleceği zamanlar gelmiştir. Bizi destekleyen insanların bize inancı ve güveni devam ediyor. Onların bize verdiği manevi destekle görevimize devam ediyoruz ve onlar bize destek vermeye devam ettiği sürece bu görevi layıkıyla yapmaya çalışacağız. Bugün Rize maçında bir taraftar istifa diyenlere tepki vermesi sebebiyle, Konya maçında görüntülerden gözaltına alınarak spor yasası tarafından cezalandırılmıştır. Bizler de yüzlerce, binlerce taraftarın yönetim kurulu üyelerine ağıza alınmayacak küfürler eden kişilerin kanun önünde ne ceza alacağı, ne ile ödüllendirileceğini merak ediyoruz. Bugün Şimşekler Grubunun organize bir şekilde yönetimi eleştirdiği noktalar ki bunların hiçbirinin doğru olmamasına rağmen, bizim de içinde bulunduğumuz daha önceki yönetimlerde bu durumlar daha ağır şartlar altında yaşanmıştı. O zamanlar kayıtsız şartsız yönetimin arkasındayız diyen bu taraftar gurubunun şimdi kayıtsız şartsız bu yönetimin sözde bu sebepler nedeni ile karşısında durması çok manidardır.
* Başka bir dikkat çekici nokta ise bir takım kişilerin takıma destek olup, iyi yönde eleştiriler yapıp doğruyu yakalamamız adına haber yapması yerine, yalan ve suni gündemler oluşturup; her şeyi kötü göstermeye çalışarak felaket tellallığı yapılmasıdır. Amaç Adana Demir Sporumuzun kötü gitmesi ve kötü gitmesi sonucunda emellerine ulaşma isteği ve arzularıdır. Bu kişiler iki senelik Demirsporluluklarıyla en kral Demirsporlu olmuşlardır. Oysa yıllar sonra bin bir zorlukla çıktığımız PTT 1.Lig’den tekrar bir alt lige dönmek ancak bir Demirspor düşmanının isteyeceği bir şeydir. “Doğruları yazıyorum, dürüstüm” kisvesi altında kurum ve kişileri olmadık ithamlar altında bırakarak karalamak gerçek haberciliğin neresinde yer almaktadır sorarım.
* Kongrede şeffaf olacağımızı en başından beri belirttik. 10 trilyon borç 20 trilyon oldu deniyor. Böyle bir saçmalık olamaz. Kesinlikle böyle bir şey yoktur. Önümüzdeki hafta detaylı olarak sizlere açıklanacaktır.
* Ben şu an Adana Demir Spor Kulübü başkanıyım. Arkadaşlarımla beraber 15 kişiden oluşan Demirspor’a hizmet etmeye çalışan bir yönetim kuruluyuz. Bugünden itibaren yönetim ve benim hakkımda herhangi bir yerde, stadda bize yapılan küfürler olursa bundan sonra Adana Demirspor Kulübüne yapılan küfürler olarak kabul edeceğimizi kamuoyunun bilmesi gerekir.
* Buradan taraftarımıza da altına çizerek çağrı yapıyorum. Adana Demirspor Kulübü Başkanı olarak kamuoyuna da seslenmek istiyorum. Ben ve yönetim kurulu, taraftar gurubumuz olan Şimşekler gurubuna buradan sesleniyorum. Adana’mız için, bütünlüğümüz için, biz şu ana kadar yaşananları unutmaya hazırız. Şimşekler gurubunun istedikleri zaman istedikleri yerde ADANA DEMİRSPOR KULÜBÜNÜN MENFAATLERİ DOĞRULTUSUNDA konuşmaya, yönetim kurulu ile ilgili ne sorunları varsa tartışmaya ve konuşmaya hazırım, hazırız.
* Evet, biz bu takımı kurduk. Taraftarımızın dediği gibi “ yönetim kurulu olarak bu takım bizim eserimiz.” Tüm takımımızdaki teknik heyete ve futbolcularımıza sonuna kadar güveniyoruz, arkasındayız.
* Toplantımıza katıldığınızdan dolayı herkese şahsım ve yönetim kurulu adına teşekkür ediyor; ülkemizin şu günlerde ihtiyacı olduğu birlik ve beraberliğin artarak devamını temenni ediyoruz”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder