Sayfalar

15 Mayıs 2018 Salı

İmam Gazali : Başkan adayı değilim.Borç 36 milyon

1).Başkan adayı değilim ve gelecek yönetimde olmayacağım.Ailem bunu istemiyor Takıma sırt reklamını bulamadığımız için ben sponsor oluyorum ve bunun içinde sezonluk 100bin lira veriyorum.Nesine.com zamanında 50bin vermişti.

2).İnşallah gelecek sezon daha düzgün yönetim çıkar.Biz yönetim olmayı başaramadık.
Yönetimde tek başlılık vardı.Bütün transferleri Başkan tek başına yaptı.Hiç bir yönetici transfer yapmadı.

3).Bana küfür edenlere birşey söylemek istiyorum Demirspor’a faydası olacaksa hakkımı helal ediyorum.

4).Personelimiz 5 aydır maaş alamıyor üzgünüz ama Bayramdan önce bir maaşlık bir ödeme yapacağız.

5).Bu kulüpte en az parayı alan futbolcu 200-300bin aldı.Maç başı alamadılar pirim aldılar geç oldu ama aldılar.

6).Demirsporun kurtuluşu altyapıdır.Ankaragücü maçında en az 5-6 futbolcumuz altyapıdan olmalıydı.Mustafa hocayı çok seviyorum ama bunu yapmalıydı.

7).Mehmet Başkan geçen yılki kadroyu sıfırlamak istedi.Başarılı değiliz öyle olsak 26 milyon harcayıp kümede kalmaya sevinmezdik.

8).Atabey - Kurtuluş - Erhan - Savaş - İsmail - Mendy - Abdülkadir - Lalawele - lingane - Tampe - Rüstemoviç kulübe ihtar çektiler.Paraları ödenmezse serbest kalacaklar.

9).Yönetim olarak kulübe verdiğimiz paralar borçtur faiz işlemez.

10).Maddi olarak son 4 yılın en güçlü yönetimiydik.Ama tek başlı yönetim olmuyor.

11).Muhabir:Başkan geçen toplantıda borcumuz 29 olacak demişti.Şuanda siz 36 milyon diyorsunuz ? İmam Gazali : Eksik birşeyler vardır bilemiyorum.

12).3-4 futbolcu satıp 20 milyon kazanacağız diye birşey Yok.Menajerler başkanı yanlış bilgilendirmişler.

13).Muhabir:Akp destekli bir yönetimle başarı gelir diye düşünüyoruz?
İmam Gazali: Siyasi beklentisi olmayan bir Başkan lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder