Sayfalar

25 Mayıs 2018 Cuma

ŞİMŞEKLER GRUBU VE ADS-DER’iN AÇIKLAMALARI: yeni yüzler istiyoruz

Şimşekler grubu 

Yönetim hatalarından artık bıktık
Hersene kongre yapmaktan futbolcu hoca bulamıyoruz
Bize saltanat sürüyor diyenlere söylüyorum basın açıklaması yapacak yerimiz yok 
Yönetimlerden taleplerimiz belli pankart otobüs vb
Taraftar olmasaydı Demirspor olmazdı
Ama artık Demirspor’un süper ligde olmasını istiyoruz 
Yönetim çalışmaları var ama şuanda gizli neden gizliler bunu anlamıyorum 
Bundan önceki başkanlara teşekkür ediyoruz
Biz artık onların yöneticilik yapmasını İstemiyoruz
Yeni yüzler istiyoruz 
Yönetime de takip oluruz
Bunlardan da iyi yönetiriz
Küme kaldık diye sevinir olduk
Maalesef camia biraraya gelmiyor gelemiyor 
Başkan olamayanlar maçlara gelmiyor 
Birimde hatalarımız var biz her yönetime sahip çıkıyoruz
Kimse bizi satın alamaz
Para alıp sustuk diye birşey yok 
Bugüne kadar kimse bizi satın alamadı alamazda 
Tek derdimiz Adana Demirspor

Ads-Der
Ertan başkanın söylediğini herşeye katılıyorum 
Demirspor camiası kalıcı gelir kurumsallaşma altyapı ve iyi bir tüzük istiyor
Ama gelen yönetimler sadece belediyeden para isteyip duruyor
Camiayı tanısalar isteklere karşılık verirler
Proje sünüyoruz beğenilmiyor
Gelen yönetimler camia ile birlik olsa biz onu eleştiremeyiz
Herşeyi beraber yapmış oluyoruz çünkü 
Tüzük konusu , altyapı ve üyeliklerle ilgili diger taraftarlarla görüşürüz bir takım değişiklikler istiyoruz 
Yıllardır aynı
Bütçenin yüzde 10 altyapıya ayrılsın maddesini tüzüğe koymak istiyoruz 
Genel kurulun belli miktarda imzasını alamayan Başkan adayı olamasın
20 kişiyi etrafına toplayan ben Başkan olacam diyor.
Birlikteliği sağlayacak bir yönetim oluşmalı
Denenmişi denemeye gerek Yok 
Yönetime gelecek kişi camiayla ve Adana’yla barışık olmalı
İsimleri yıpratmamak lazım insanları kolay rencide ediyoruz
Bir takım isimler var biliyoruz
Gerekirse biz talip olacağız

Şimşekler 
Demirspor menfaati ön plana çıktığı için Yanyana geldik
Taraftarız diyorduk haddimizi biliyorduk
Gelen yönetimler borcu artıyor yazık böyle yönetimler olmaz 

Ads der
Protokolün boş kalmasında küfürlerin sebebi var taraftarında katkısı var.


Şimşekler grubu
267 civarı oyla Demirspor başkanı seçildi
Adaylara müdahil olmadık hata etmişiz bundan. Snrao müdahil olacağız 
Takipçisi olacağız
Gerekirse kongre üyesi olacağız
Bu sayı Demirspor’a yakışmıyor 
Küfüre karşıyız 
Taraftarımız bilinçlensin
Şahsi olarak küfür olmasın
Taraftarımız gelsin kongre üyesi olsun
Sezon içinde açıklanan rakamları anlamıyorum birbirini tutmuyor 
Eski başkanlar liste hazırlığına girmesinler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder