Sayfalar

25 Mayıs 2018 Cuma

YAZ AYLARI DEMİRSPOR İÇİN HEP AYNI

Sezon bitti ve Demirspor içinde her sezon olduğu gibi bu yazda BELİRSİZLİKLER SEZONU açıldı.
Sezonu aynı yönetimle tamamladık burada bir istikrarımız var.Yönetim kurulunun Ender başarılarından bir tanesiydi bu, başka başarısı yara icraatı var mı derseniz ?
Olmadığını herkes çok iyi biliyor.
Akıl tutulması yaşayıp hala bu insanlara körü körüne bağlı insanlarda var maalesef, ben onları Demirspor menfaatlerinin aleyhine çalışan yandaşlar olarak görüyorum ve onların bu hallerine de üzülüyorum.Yazık yani Parayı Demirspor’dan çok sevmeyin.

İki gündür bu sezonki sportif direktörümüz Gürcan Aday radyo programlarına bağlanıyor ve açıklamalarıyla sezon içindeki yaşanan kirli işleri herkesin önüne seriyor.Geç kaldığını belirterek teşekkür ediyorum.Takım etkilenmesin diye konuşmayacağım sezon sonu konuşacağız demişti bunu da biliyorum.Görevinden istifa ettiğinde bunu söylemişti.Susması sayesinde belki Lİgde kaldık.Onun istifadan sonra konuşmaması belki de iyi oldu.
çünkü anlattığı şeylere bakılırsa sezon içinde bunları anlatsaydı Başkan ve yönetim kurulu tarafından her türlü hakarete maruz kalırdı.Malum başkan aşırı derecede KÜLHANBEYİ olduğu için yerel basını çağırıp Gürcan Aday’ı yerden yere vururdu.
Zaten bu sezon takım bu tarz olaylarla çok uğraştı, futbolcular maalesef futbol harici her konuda sahada oldular çoğunda da yalnız kaldılar.
Adana Demirspor efsanesi Gürcan Aday a birkez daha teşekkür ediyorum.
Keşke sezon başında bu yanlış insanlarla çalışmasaydınız..........

Mevcut yönetim kongre kararı aldı ama şuanda ortalık çok sessiz.Ne bir aday var nede başka birşeyler ortalıkta sadece söylentiler dönüyor duruyor.
Bugünde iki holding ismi ortaya atıldı.Ciddi olup olmadıklarını birkaç gün içinde göreceğiz.
Geçen sezon başkanlığa aday olan Nilay hanımda başkanlık için kolları sıvamışa benziyor.Yaptığı açıklama da birtakım sponsorlarla görüşme yapacağını yazdı.
Ama şuanda onunda kaçak güreştiğini söylemem lazım çünkü ne adayım ne de aday değilim diyor.
Bunlarda herkesin aklını karıştırıyor.
Çünkü insanlar bazı şeylerin netleşmesinin istiyor, o yüzden de şuanda Nilay hanımın adaylığı da muamma gibi görünüyor.

Son olarakta sezon içinde takımı tek başlılıkla yöneten,diğer insanları yok sayan, yok sayılan bu insanlarda bunu hiçbir yerde dile getirmeyen aciz yöneticileri ve bunu yapan başkanı gelecek dönemlerde umarım artık görmeyiz.Sizin acizliğnizin cezasını Demirspor kulübü çekmek zorunda değil.Sizler gelmezseniz bu takım ölmezde bitmezde yeter artık 3-5 gazetede görünmek için yönetime gelmeyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder