Sayfalar

15 Ekim 2012 Pazartesi

Blog Hakkında

Yazdığım yazılar bazen günlük tutan birinin yazılarını andırabiliyor..
Farklı yazmak için uğraşmıyorum...
Blogger'ın Amatöryüm buradan yazıyorum..
Tuttugum takımın Adanademirspor'un gittiğim maçlarını ya da  bazı farklı maçları yazmaya çalışıyorum...
Yeri geliyor bazen haddimiz olmadan sahadaki 11 , yeri geliyor. giren yada çıkan oyuncuyu eleştirmeye çalışıyoruz...
Bunları yazarım kimse de umrumda olmaz...
Yeri gelir hakedene söverim de...
Bunlar bazı kişilere rahatsızlık veriyor olabilir...
Benim için sorun değil bunlar..
Beğenmediğin yazının altına gelip eleştirini yazabilirsin...
Çok mu kıl oldun bana yorum yazan yere bas küfürü , ama o ettiğin küfürün 10 mislini yiyecegini de sakın unutma ama...
Yorumları denetlemiyorum kim ne yazarsa yazsın anında yayınlanıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder