Sayfalar

16 Ekim 2012 Salı

Karşıyaka Deplasmanı



Uzun yıllardır gittiğmiz deplasmanlarda çogu kez ev sahibi takımdan fazla olduk...
Stadyumları inlettiik...
Şu ligden kurtulalımda adam akıllı takımlarla oynayalım diye çok iç çekmişliğim olmuştur...
Şampiyon oldugumuz günden itibaren bu ligdeki takımlar ve taraftar gruplarının Demirspor ile  yapacagı maçları merakla bekliyordum...
Geçen hafta Adanaspor maçı bunlardan ilkiydi...
Tribünlerimiz ve sahadaki takım tam anlamıyla harikaydı...

Karşıyaka deplasmanı yönetimsel sorunlarımız olmasa en az 5 otobüslük bir deplasmandı...
Ancak olmadı...Ama yine de Azımsanmayacak bir kalabalık vardı tribünlerimizde...
Bu maça gitme hayallerim zaten vardı.. Böyle bir deplasman kaçırılamazdı...

Şöyle sıralamak gerekirse;

1).Alcansak Stadının zemini ve tribünleri bu şehre yakışmayacak derecede kötü...Stada giriş ve cıkış karşımızdaki tribünde tek kapıdan saglanıyor...

2).Ayrıca hayatımda ilk defa bir stadın içinde tuvalete para verdim (1tl)...Su da bir tele wc de bir tele .sonrada taraftara itele...

3).Karşıyaka tribünlerini daha dolu ve ateşli bekliyordun...Umdugumu bulamadım desem yeridir..Tribünlerdeki Coşku gollerden sonra bitti...Zaten 70. Dakikadan sonra tribünleri boşaltmaya başladı Karşıyakalılar...

4).Takımlar sahadayken Erçağ Evirgen'e o küfürler edilmemeliydi...Sonuçta zamanında ksk forması giymiş ve tribünlerle de bir sorunu olmayan bu futbolcuya neden o kadar tepki verildi merak ediyorum...Pro. Geregince adam transfer oldu...Erçag efendiligini korudu ve tribünlere herhangi bir tepkide bulunmadı...Attıgı golde bu hırsının eseriydi..Gole sevinmemesi bile taraftara karşı nasıl bir duruşunun oldugunu gösteriyor...

5).Maçtan önce İzmir Tayfasıyla buluşup stada geçtik...İzmir'de de bir oluşum olması çok güzel olmuş..Cana yakın ve iyi insanlarla tanıştık...Bu tayfa'da uzun süre Demirspor'a hizmet eder umarım...

6).Tribünde ŞİMŞEKLER GRUBU ismini zedelemeden aslanlar gibi 90 dakika boyunca destek verdik..Her atılan golden sonra yönetim istifa seslerini Önder Serin yine duymazlıktan geldi...Bakalım bu sesleri nereye kadar duymayacaksın...

7).Giderken de , Dönrkende Önder Serin ile aynı Uçaktaydık..Taşeron olmasaydı maçtan önce başarılar dilerdim.Maçtan sonra da Tebrik ederdim.Ama bunları haketmiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder